بازدید مدیرعامل توزیع برق گیلان برای حل مشکلات برق بازار لاهیجان

صادقی خمامی: شرکت برق آمادگی حل مشکلات شبکه برق فرسوده بازار لاهیجان را دارد

مدیرعامل توزیع برق گیلان اظهار کرد: این شرکت آمادگی کامل دارد تا درصورت برقراری تعاملات لازم بین دستگاهی و تامین اعتبار مشکلات شبکه برق فرسوده بازار لاهیجان را در اسرع وقت و بصورت فنی و دقیق برطرف کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن بازدید میدانی از مشکلات بازار مرکزی شهر لاهیجان طی جلسه‌ای با سلمان زارع نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس شورای اسلامی، روح‌اله بخشی‌نژاد فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان مذکور از آمادگی کامل برای مسائل موجود خبر داد.

در این نشست صادقی گفت: واضح و مبرهن است که تعامل سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسانی بهتر را بهمراه خواهد داشت و مردم شریف استان از نتایج آن بهره‌مند خواهند شد.

وی تصریح کرد: بزرگترین پروژه در حال اجرای این شرکت بازسازی شبکه‌های توزیع برق فرسوده در استان است که علاوه بر ایجاد مشکلاتی مانند افزایش تلافات شبکه، سرقت، آسیب‌پذیری بالا و… باعث ایجاد بی‌نظمی در زیبایی و مبلمان شهری می‌شود.

مدیرعامل توزیع برق گیلان افزود: این شرکت آمادگی کامل دارد تا درصورت برقراری تعاملات لازم بین دستگاهی و تامین اعتبار مشکلات شبکه برق فرسوده بازار لاهیجان را در اسرع وقت و بصورت فنی و دقیق برطرف کند.

همچنین در این نشست سلمان زارع نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از تلاش‌های شرکت توزیع برق گیلان به ویژه در ایام پیک تابستان، خاطرنشان ساخت: رفاه و آسایش روزانه مردم بصورت جاری به بحث انرژی برق و کیفیت آن گره خورده است که این موضوع حساسیت فعالیت در این حوزه را بیش از پیش نمایان می‌سازد.

وی افزود: در بحث تامین اعتبار برای حل مشکلات حوزه برق بازار لاهیجان، تلاش همه جانبه‌ای از سوی مجمع نمایندگان استان انجام خواهد شد و انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی تعامل لازم برای اجرای کار را برقرار کنند.

همچنین در این نشست علیرضا نصوری مدیر امور توزیع برق لاهیجان عملکرد این امور را در حوزه ارائه خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان را ارائه داد و روح‌اله بخشی‌نژاد فرماندار این شهرستان نیز برخی چالش‌های موجود برای تامین برق پایدار مشترکان مورد ارائه قرار داد.

گفتنی است بازدید میدانی از مشکلات موجود و عقد تفاهم نامه با مسئولان شهرستان لاهیجان برای حل آن‌ها، از دیگر برنامه‌های حضور مدیرعامل توزیع برق گیلان در شهرستان مذکور بود و ارائه طرح اولیه و مبلغ مورد نیاز برای تبدیل شبکه‌های هوایی به زمینی، فراهم کردن بستر لازم از جمله حفاری، مصالح و… بهمراه پیگیری تامین اعتبار لازم برای انجام کار از جمله بندهای تفاهم نامه بین دستگاه‌های اجرایی حاضر این نشست بود.

Share