با برگزاری مراسمی؛

سرهنگ پاسدار «حسن امینی» فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت شد

از تلاش‌های سرهنگ محمد نیک‌فطرت تقدیر و سرهنگ پاسدار حسن امینی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مرکزی رشت معارفه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان و مسولان شهری و استانی در تالار مرکزی شهر رشت برگزار شد.

در این مراسم از تلاش‌های سرهنگ محمد نیک‌فطرت تقدیر و سرهنگ پاسدار حسن امینی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مرکزی رشت معارفه شد.

خون شهدا،جبهه مقاومت را قوی‌تر می‌کند

فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت که با حضور بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و مسئولان شهری در تالار مرکزی رشت برگزار شد با اشاره به اینکه رژیم سفاک صهیونیستی هر روز با حملات وحشیانه و کشتن زنان و کودکان گمان می‌کند می‌تواند جریان محور مقاومت را سست کند گفت: بی شک خون شهیدان توان جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی را قوی‌تر خواهد کرد و اهداف این شهدا، در جبهه سرافراز مقاومت با قوت بیشتر پیگیری و محقق خواهد شد.
سردار حمید دامغانی با بیان اینکه بی‌تردید با شهادت مردان شجاع، مقاومت و مبارزه علیه رژیم جعلی صهیونیستی انگیزه و قوت بیشتری خواهد گرفت افزود: راه آزادی تا پیروزی نهایی ازسوی غیور مردان مقاومت و فلسطین ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه یحیی سنوار روحیه‌ای بی‌نظیر و دلی پر از عشق به آرمان‌های فلسطین و قدس شریف داشت گفت: راه شهید سنوار راهی سرشار از فداکاری، ایثار و مقاومت است.
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه دشمنان با شهادت رساندن رهبران و فرماندهان جبهه مقاومت در محاسبات خود دچار اشتباه شده‌اند و گمان می‌کنند که جبهه مقاومت قائم به شخص است، افزود: با شهادت اسماعیل هنیه، سیدحسن نصرالله و یحیی سنوار جبهه مقاومت از بین نمی‌رود و جبهه مقاومت وابسته به افراد نبوده و نیست.
سردار حمید دامغانی با اشاره به اینکه محور مقاومت در حقیقت نبرد با خود امریکا است تصریح کرد: دراین درگیری امریکا با کمک بیست منبع اطلاعات به رژیم صهیونیستی کمک می‌کنند، اما هرگز نتوانست موفق شود افزود: قطعا پیروزی با محور مقاومت حزب الله وحماس است.
وی با بیان اینکه مردم دیار میرزا کوچک جنگلی به واسطه روحیه ظلم ستیزی و اعتقاد راسخ خود همواره در عرصه‌های مختلف سیاسی پیشگام بودند، گفت: مردمان گیلان پرچمدار دفاع از حرم، وطن و محور مقاومت هستند.
خون شهدا،جبهه مقاومت را قوی‌تر می‌کندفرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه با اشاره به اینکه رشت گردشگرپذیر است گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای توجه به مسایل فرهنگی از جمله حجاب و عفاف بهره گرفت.
سردار حمید دامغانی با اشاره به برگزاری گنگره ۸ هزار شهید در سال آینده گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای شناسایی و معرفی شهدا برای نسل جوان استفاده کرد.
سرهنگ پاسدارمحمد نیک فطرت فرمانده سابق سپاه ناحیه مرکزی رشت هم در این مراسم با بیان اینکه هر حماسه‌ای شکل گرفت با کمک همه بسیجیان بوده، گفت؛ در حال حاضر ۵۴ پایگاه احداث و بازسازی شده است.
وی با بیان اینکه گیلان دومین گنگره ملی ۸ هزار شهید را در استان برگزار خواهد کرد، افزود؛ ارتقای پایگاه بسیج و تشکیل پایگاه‌های بسیجی و حضور جوانان در پایگاه و بازسازی آمفی تئاتر از جمله اقدامات دو سال اخیر بوده است.
سرهنگ پاسدار حسن امینی فرمانده جدید سپاه ناحیه مرکزی رشت هم در این مراسم بر صیانت از دستاورد‌های چهل ساله انقلاب تاکید کرد و گفت: همه نهاد‌ها باید در کنار یکدیگر برای حفظ دستاورد‌های انقلاب بکوشند.
در این مراسم از زحمات سرهنگ محمد نیک‌فطرت قدردانی و سرهنگ حسن امینی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مرکزی رشت معارفه شد.
امینی پیش از این مسئول معاونت بازرسی سپاه قدس گیلان را برعهده داشت.
همچنین فرمانده سپاه قدس گیلان در احکام جداگانه‌ای محمدرضا قربانیان را به عنوان مسئول معاونت بازرسی و محمد نیک‌فطرت را به عنوان مسئول معاونت اجرایی سپاه قدس گیلان منصوب کرده است.
در پایان این مراسم نیز از پدر شهیدان کوچک زاده و سعید مسافر و خواهر شهید علی محمدی قدردانی شد.

Share