اظهارات شهردار رضوانشهر در جلسه شورای اداری؛

سایر شهرها از مصالح رضوانشهر استفاده می‌کنند اما خودمان محرومیم!

رسولی گفت: علیرغم اینکه رضوانشهر در بحث منابع سنگی، هم به لحاظ رودخانه‌ای و هم کوهی بسیار مستعد است و شهرهای دیگر از همین شهرستان رضوانشهر تغذیه می‌شوند، متأسفانه خود ما در استفاده از این منابع برای پروژه‌های شهری محدودیت داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبر تالشی، رضا رسولی، شهردار رضوانشهر در جلسه شورای اداری شهرستان رضوانشهر که با حضور معاون عمرانی استانداری گیلان، فرماندار رضوانشهر، اعضای شورای تأمین شهرستان و جمعی از مدیران کل استان برگزار شد با اشاره به اقدامات و پروژه‌های انجام شده و در دست اقدام شهرداری این شهر، برخی از معضلات و موانع توسعه رضوانشهر و خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان محترم را برشمرد.

شهردار رضوانشهر اظهار داشت: کار اصلی که در این دوره در رضوانشهر انجام دادیم، بازگشایی معابر شهری است که هم یک سرمایه اراضی برای شهرداری ایجاد کرده است و هم دسترسی خوبی برای شهر ایجاد شده که زمینه ساز پویایی و مولدسازی اراضی و پیشرفت شهر در آینده است.

رسولی افزود: علیرغم اینکه رضوانشهر در بحث منابع سنگی، هم به لحاظ رودخانه‌ای و هم کوهی بسیار مستعد است و شهرهای دیگر از همین شهرستان رضوانشهر تغذیه می‌شوند، متأسفانه خود ما در استفاده از این منابع برای پروژه‌های شهری محدودیت داریم.

شهردار رضوانشهر گفت: بزرگترین معضل رضوانشهر عبور وسایل نقلیه سنگین از داخل شهر است که در همین راستا کنارگذر رضوانشهر درحال احداث است.

Share