حضور مدیرکل آموزش و پرورش در مدرسه مدیر فقید؛

رمضانی: شخصیت مرحوم «مهدی علی‌نژاد» هیچ‌گاه از ذهن‌ها پاک نمی‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به برخی ویژگی‌های مرحوم «مهدی علی‌نژاد» و ذکر خاطراتی از این فرهنگی نخبه اظهار داشت: مرحوم علی‌نژاد فلسفه آفرینش را می‌دانست و آرامش مثال زدنی توأم با شرم و شخصیت دستگیر او هیچ‌گاه از ذهن‌ها پاک نمی‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدحسین رمضانی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با حضور در دبستان استثنایی پیامبر اعظم ناحیه دو رشت، یاد مدیر فقید این مدرسه را گرامی داشت.

وی با اشاره به برخی ویژگی‌های مرحوم «مهدی علی‌نژاد» و ذکر خاطراتی از این فرهنگی نخبه اظهار داشت: مرحوم علی‌نژاد فلسفه آفرینش را می‌دانست و آرامش مثال زدنی توأم با شرم و شخصیت دستگیر او هیچ‌گاه از ذهن‌ها پاک نمی‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در پایان گفت: این مدیر فقید خود را برای آموزش و پرورش صرف کرد و ما نباید بگذاریم پرچم خدمت این شیفتگان آموزش و تربیت بر زمین بیفتد.

«دکتر مهدی علی‌نژاد» مدیر دبستان استثنایی پیامبر اعظم (ص) ناحیه دو رشت با ۳۲ سال سابقه خدمت بود. وی در رشته روان‌شناسی تربیتی تحصیل کرد و از همان آغاز استخدام در حیطه استثنایی وارد شد و تا آخر هم این مسیر را ادامه داد.

مرحوم علی‌نژاد در جریان سانحه رانندگی و در مسیر برگشت آزاد راه قزوین-رشت جان به جان آفرین تسلیم کرد.

از وی دو فرزند به یادگار مانده است.

Share