عجیب‌ترین نیمکت ذخیره فوتبال ایران به لطف عدم توجه مدیریت شهری آستارا؛

حضور شهرداری آستارا بدون سرمربی و مربی در آبادان | بازیکن مصدوم ذخیره شد اما اجازه بازی نداشت!

تیم شهرداری آستارا با شرایطی کاملا عجیب در آبادان حضور یافت. پنجره نقل و انتقالاتی شهرداری آستارا به دلیل بدهی به فدراسیون فوتبال بسته است و آن‌ها اجازه ثبت قرارداد و استفاده از بازیکنان جدید خود را ندارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در هفته سوم رقابت‌های لیگ آزادگان تیم شهرداری آستارا در آبادان برابر تیم مدعی صنعت‌نفت صف آرایی کرد و با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد.

این دیدار در شرایطی برگزار شد که شهرداری آستارا با مشکلات مالی و مدیریتی زیادی روبرو شده و برای این مسابقه نیز تنها یازده بازیکن را در اختیار داشت و تنها بازیکن ذخیره این تیم به دلیل مصدومیت، قادر به حضور در زمین مسابقه نبود.

در دقیقه ۳۷ این مسابقه بود که روی حرکت خراسانی از سمت چپ و ارسال او به درون محوطه جریمه، محسن سیفی موفق شد با یک ضربه بغل پا، دروازه خالی شهرداری آستارا را باز کرد و تک گل سه امتیازی مسابقه را به ثمر رساند.

شهرداری‌چی‌ها برای انجام بازی با تیم نفت با شرایط کاملا عجیب در آبادان حضور یافتند؛ پنجره نقل و انتقالاتی شهرداری آستارا به دلیل بدهی به فدراسیون فوتبال بسته است و آن‌ها اجازه ثبت قرارداد و استفاده از بازیکنان جدید خود را ندارند؛ عدم انجام تعهدات توسط مالک باشگاه و عدم توجه مسئولان شهری و ورزشی آستارا موجب شد تا یاشین سزاوار (سرمربی) و کادرش پیش از بازی با نفت آبادان از سمت خود استعفاء دهند.

آستارایی‌ها برای بازی با نفت آبادان بدون سرمربی و دستیارانش و با ۱۲ بازیکن به آبادان سفر کردند، یعنی آن‌ها عملا یک بازیکن بر روی نیمکت ذخیره دارند، محمدجواد عباسی که هفته پیش در دیدار برابر سایپا تهران پس از برخورد با سیدجلال عبدی از ناحیه گونه دچار مصدومیت و شکستگی شد تنها بازیکن تعویضی شهرداری آستارا است که به دلیل مصدومیت به توصیه پزشکان اجازه حضور در زمین و بازی را ندارد!

هدایت نماینده آستارا در بازی برعهده نوید حقیقت (مربی دروازه‌بانان) و صادق بابایی (مربی بدنساز) این تیم بود و به غیر از این دو مربی، تدارکات و مدیر رسانه شهرداری‌چی‌ها بر روی نیمکت حضور داشتند.

Share