بازگشت سرمربی موفق به خانه

حسن اشجاری سرمربی شهرداری آستارا شد | گام مهم برای عبور از بحران

حسن اشجاری سرمربی کارنامه دار فوتبال گیلان با عقد قراردادی رسمی سکان هدایت بندر آستارا در لیگ یک ایران را برعهده گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسن اشجاری که موفق به صعودهای متوالی با شهرداری آستارا از لیگ استانی تا لیگ دسته یک شده بود و محبوبیت زیادی در بین هواداران این باشگاه دارد بار دیگر به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

انتخاب اشجاری به عنوان سرمربی شهرداری آستارا در شرایطی رقم می‌خورد که هدایت این تیم در ابتدای فصل به یاشین سزاوار مربی بومی این تیم واگذار شده بود و این باشگاه با مشکلات زیادی از جمله عدم صدور کارت بازی تعدادی از بازیکنان مواجه بود که واگذاری ۳ امتیاز بازی با سایپا در هفته اول رقابت‌ها را در پی داشت.

مراسم معارفه اشجاری توسط مسئولین باشگاه عصر امروز دوشنبه برگزار و اولین تمرین شهرداری آستارا با حضور وی در استادیوم وحدت انجام شد.

اشجاری سابقه هدایت شهرداری فومن، شهرداری بندرعباس، سپیدرود رشت، چوکای تالش و نیکا پارس چالوس را در کارنامه دارد.

این مربی ۴۶ ساله به عنوان بازیکن در تیم‌های ملوان، ذوب آهن، سپاهان، استقلال و استیل آذین به میدان رفته و دو قهرمانی لیگ برتر با استقلال و سپاهان و سابقه قهرمانی جام حذفی و نایب قهرمانی آسیا با ذوب آهن را در کارنامه دارد.

تیم فوتبال شهرداری آستارا عصر چهارشنبه ۲۵ مهر ماه در هفتمین بازی خود در ورزشگاه وحدت آستارا میزبان تیم شهرداری نوشهر خواهد بود.

Share