مهدی فلاح در تذکر شفاهی؛

حجم زیاد اعتراضات به گزینش نشان دهنده سلیقه‌ای عمل کردن در برخی از موارد است

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: در چند روز گذشته اعتراضات بسیاری از گزینش آموزش و پرورش صورت گرفته است؛ بنده اصل گزینش را تایید می‌کنم اما حجم زیاد اعتراضات نشان از سلیقه‌ای عمل کردن در برخی از موارد را دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خانه ملت، مهدی فلاح در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۱ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: تسلی دل ما بعد از رفتن حاج قاسم وقتی است که در قدس شریف نماز بخوانیم و مطمئن شویم کودکان فلسطینی و سوری، لبنانی و یمنی و عراقی و دیگر کشورها قلب‌های کوچکشان از اضطراب پارس سگ هار منطقه در آرامش است و ان‌شاءالله با شجاعت پاسداران اسلام این آرامش ابدی شود و اگر حاج قاسم و سیدحسن نصرالله رفتند آقایمان سیدعلی علمدار خیمه، هستند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: همکاران عزیز در چند روز گذشته اعتراضات بسیاری از گزینش آموزش و پرورش صورت گرفته است؛ بنده اصل گزینش را تایید می‌کنم اما حجم زیاد اعتراضات نشان از سلیقه‌ای عمل کردن در برخی از موارد را دارد. وزیر محترم آموزش و پرورش به این مساله ورود کنید!

فلاح همچنین در خصوص جذب نیروهای نهضتی گفت: این نیروها عمر خود را صرف ارتقای سواد عمومی کرده‌اند. از ظرفیت معلمان پیش‌دبستانی جهت تکمیل ظرفیت در دوره ابتدایی استفاده کنید، حق نیست از وجود این عزیزان که عمر خود را صرف خدمت به نظام آموزشی کرده‌اند، غافل شویم.

Share