با حضور جمعی از مسئولان؛

حجت‌الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه جدید رودبار شد+ تصاویر

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم شریفی به عنوان امام جمعه جدید رودبار معرفی شد. شریفی پیش از این امامت جمعه شهرستان بندر لنگه ، شهرستان حاجی آباد و شهرستان رودان را نیز عهده دار بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در نشست شورای اداری و نماز جمعه رودبار از زحمات ۶ ساله حجت‌الاسلام سید حسن سید محمدی قدردانی و حجت‌الاسلام ابراهیم شریفی به عنوان امام جمعه جدید رودبار معرفی شد.
مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان در جمع نمازگزاران جمعه رودبار با اشاره به اینکه رودبار ایران کوچک است و از ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی بالایی برخوردار است. گفت: آیت الله رودباری، آیت الله شفیعی، شهید سید یونس حسینی رودباری نخستین شهید پیروزی انقلاب، سردار بزرگ مقاومت سید شفیع شفیعی و سرلشکر خلبان شهید اقبالی از هویت و عیار مردم رودبار نشان دارد.
طهمورث عموپور فرماندار رودبار هم با بیان اینکه مشکلات ضروری مردم در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه مطالبه می‌شود و توسط مسئولان پیگیری می‌شود گفت: تریبون نماز جمعه ، سنگر بزرگ و باعظمت است و اهداف عالیه نظام را پیش می‌برد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن سید محمدی امام جمعه سابق رودبار هم با اشاره به اینکه مردم رودبار وفادار به نظام و انقلاب اسلامی هستند گفت: سنگر نماز جمعه در مسیر سنگین و پرحادثه پیشبرد نظام و انقلاب وظیفه سنگین دارد.
امام جمعه جدید رودبار هم در این نشست گفت: هدف ما خدمت به دین، انقلاب و نظام است و در این راستا با صمیمیت و وحدت گام برداریم.
حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم شریفی با اشاره با نماز جمعه نصر افزود: در این نماز جمعه دو و نیم میلیون نفر اقتدار نظام اسلامی و پیوند بین امام و امت را به دنیا فهماندند.
وی گفت: در نماز جمعه عجیب ولی امر مسلمین و بیان خطبه‌های آگاهی بخش و باصلابت موارد راهگشا مطرح شد و تأکید شد مرز‌های جغرافیایی نباید امت اسلامی را از هم دور کند.
طهمورث عموپور رودبار را دارای ظرفیت‌های بزرگ دینی و تاریخی دانست و گفت: این شهرستان مفاخر استانی و کشوری دارد.
مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار هم گفت: یکی از مطالبات تریبون‌های نماز جمعه آب است، آب استان را رودبار تامین می‌کند، اما خود با مشکل آب مواجه است.
پیش از نشست شورای اداری مسئولان گلزار شهدای گمنام رودبار را گلباران کردند.

شریفی پیش از این امامت جمعه شهرستان بندر لنگه، شهرستان حاجی آباد و شهرستان رودان را نیز عهده دار بوده است.

عکس: حمید طالبی منجیلی

 

 

Share