اسلامی برای وزیر نفت دولت سیزدهم حکم زد

جواد اوجی قائم مقام سازمان انرژی اتمی شد

رئیس سازمان انرژی اتمی، وزیر نفت دولت سیزدهم را به سمت قائم مقام رئیس این سازمان در امور اجرایی منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، «محمد اسلامی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی، در حکمی «جواد اوجی»، وزیر پیشین نفت جمهوری اسلامی ایران را به سمت قائم مقام رئیس این سازمان در امور اجرایی منصوب کرد.

اوجی به عنوان وزیر نفت در دولت سیزدهم فعالیت داشت. او پیش از این سوابقی همچون معاون وزیر و نیز مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران را در کارنامه خود ثبت کرده است.

اوجی در سال ۱۳۴۵ در شیراز متولد شده است، او تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته مهندسی نفت و در دانشگاه صنعت نفت اهواز به پایان رسانده و در حال حاضر از اعضای هیئت امنای دانشگاه صنعت نفت است.

وی در سال ۱۳۶۹ در صنعت نفت استخدام و سابقه کارشناسی اداره مهندسی نفت شرکت مناطق نفت خیز جنوب اهواز، کارشناس ارشد اداره ارزیابی مخازن نفر و گاز شرکت مناطق نفت خیز جنوب اهواز، ریاست اداره مهندسی پترو فیزیک شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، ریاست اداره مهندسی نفت شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، عضویت در هیئت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، معاون امور فنی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، مدیرعاملی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در کارنامه او به چشم می خورد او همچنین در سمت معاون وزیر و نیز مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران نیز فعالیت داشته است.

Share