برخورد زانتیا با مینی بوس

تصادف شدید در پسیخان رشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: در پی برخورد شدید سواری زانتیا با یک مینی بوس در محدوده پسیخان رشت و آتش گرفتن خودرو سواری ، ۷ آتش نشان به همراه ۲ خودرو آتش نشانی و نجات به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی در ساعت ۱۰:۳۵ آدینه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ تصادف شدید دو خودروی مینی بوس و زانتیا گزارش داده شدکه شهروندان بعلت محبوس شدن یکی از رانندگان از آتش نشانان استمداد خواستند و سریعا ۲ خودروی آتش نشانی بهمراه تجهیزات نجات و ۷ تن از آتش نشانان و افسران ارشد به محل حادثه واقع در جاده فومن، پسیخان اعزام شدند.

شهرام مومنی رییس سازمان آتش نشانی رشت در این باره گفت: برخورد دو خودروی زانتیا و مینی بوس موجبات آتش گرفتن خودروی سواری و مصدومیت شدید و گیر افتادن راننده جوان خودروی سواری را فراهم داشت.

وی با بیان اینکه قبل از رسیدن تیم‌های عملیاتی، آتش تا حدی بوسیله دو دستگاه خاموش کننده توسط شهروندان کنترل شده بود، ادامه داد: تیم عملیاتی سریعا نسبت به مهارکامل آتش و برپایی تجهیزات نجات جهت خارج کردن تنها مصدوم این حادثه اقدام کردند.

این مسوول با تاکید بر اینکه ثانیه‌ها در مواقع بروز حادثه برای تیم‌های عملیاتی و افراد آسیب دیده و متضرر بسیار حیاتی و مهم است، افزود: متاسفانه در این حادثه شاهد تجمع بی‌سابقه شهروندان در محل حادثه بودیم که متاسفانه ضمن دخالت در کار، مسیر مانور تیم‌های عملیاتی را بسیار محدود داشتند.

وی بیان علت حادثه را بر عهده کارشناسان مربوطه دانست و گفت: با تلاش تیم عملیات آتش نشان و تیم اورژانس مصدوم این حادثه مرد جوان حدودا ۲۵ساله بواسطه شدت آسیب‌های وارده راهی بیمارستان شد.

گفته شده که راننده ۲۵ ساله بر اثر شدت جراحات در بیمارستان جان باخت.

Share