در یک دیدار جذاب؛

تساوی نمایندگان استانهای شمالی؛ ملوان موقتا به صدر جدول رفت

تیم‌های نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دیدار جذاب، حساس و پرموقعیت نساجی قائشمهر و ملوان انزلی با تساوی  یک بر یک به پایان رسید تا تلاش‌های دو تیم برای کسب امتیاز کامل این مسابقه بدون نتیجه باشد و در یک دیدار نزدیک امتیازات بین دو تیم تقسیم شود.

دیدار جذاب، حساس و پرموقعیت نساجی قائشمهر و ملوان انزلی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا تلاش‌های دو تیم برای کسب امتیاز کامل این مسابقه بدون نتیجه باشد و در یک دیدار نزدیک امتیازات بین دو تیم تقسیم شود.

نیمه نخست مسابقه با برتری نساجی و تک گل حامد پاکدل به پایان رسید، در این نیمه دو تیم شرایط برابری داشتند اما نساجی موقعیت های بیشتری روی دروازه ملوان خلق کرد و حامد پاکدل در ثانیه های پایانی نیمه دوم می‌توانست اختلاف را به دو گل برساند.

در نیمه دوم ملوانی ها سراسر هجومی شدند و نساجی روی ضدحملات شانس بیشتر کردن اختلاف را داشت، البته در جریان حملات ملوان واکنش های خوب لوان پولی باعث شد تا همچنان برتری برای نساجی باشد.

سرانجام در دقیقه ۷۱ حملات مداوم ملوان و سه خطر پیاپی روی دروازه نساجی باعث شد تا قلب دفاعی این تیم آسیب‌پذیر شود و در نهایت امید نورافکن روی ریباند گل تساوی را به ثمر برساند.

این مسابقه کیفیت فنی بالایی داشت و دو تیم فوتبال خوبی ارائه کردند اما وقفه هایی که در جریان مسابقه ایجاد شد باعث شد تا برای دقایقی بازی با افت رو به رو شود، در نیمه نخست حدود ۱۵ دقیقه به دلیل عدم حضور تعدادی از هواداران ملوان در ورزشگاه و در نیمه دوم به دلیل دودزایی که هواداران نساجی روشن کرده بودند بازی با وقفه رو به رو شد.

ملوان با این یک امتیاز موقت به تنهایی در صدر جدول قرار گرفت و باید در انتظار نتیجه تیم های سپاهان و تراکتور باقی بماند و نساجی قائمشهر تا هفته هفتم هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است.

حواشی

* هواداران ملوان بعد از حضور مازیار زارع در ورزشگاه به شدت او را با شعار مازیار قایقران تشویق کردند.

* هواداران نساجی قائمشهر فوت هوادار ملوان را تسلیت گفتند و ملوانی ها در اقدامی متقابل دست‌نشان را تشویق کردند.

* بازی با چند دقیقه تاخیر آغاز شد.

* تجهیزات VAR از ورزشگاه نساجی جمع آوری شده و به نظر می‌رسد که فقط برای بازی با استقلال مورد استفاده قرار گرفت.

* حدود سیصد هوادار ملوان برای حضور در ورزشگاه مقابل درب‌های ورودی قرار داشتند اما دویست بلیط در اختیار آنها قرار داشت و تعدادی از آنها هنوز موفق به حضور در ورزشگاه نشدند.

* تعدادی از هواداران ملوان پشت درب ورزشگاه ماندند و هوادارهای داخل ورزشگاه به این موضوع اعتراض کردند و درگیری روی سکوها شکل گرفت، مازیار زارع هم در اعتراض به این مسئله بازی را متوقف کرد و خواستار حضور هوادارانشان شد.

Share