مدیرکل بنیاد شهید گیلان خبر داد؛

تخصیص زمین ۵۰ هکتاری برای مسکن ایثارگران | ۵۲۰۰ نفر بیکار نیز در حوزه ایثارگران داریم

جلسه شورای معاونین با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران و مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن جلسات اداره کل بنیاد گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا داوطلب، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، با اشاره به سفر قریب الوقوع ریاست عالی بنیاد شهید به استان، اظهار کرد: شاهد تعامل خوب مدیران دستگاه ها با بنیاد استان هستیم.

وی با بیان اینکه در بخش تامین زمین و ایجاد زیرساخت برای مسکن ایثارگران مشکلی با دستگاه ها نداریم،ا فزود: رفع مشکلات جامعه هدف در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از تخصیص زمین ۲۰۰ هکتاری برای نهضت ملی مسکن در شهر رشت خبر داد و بیان کرد: ۵۰ هکتار آن به ایثارگران تخصیص می یابد که به صورت مجتمع سازی خواهد بود و همه دستگاه ها موظف به تامین زیرساخت ها هستند.

داوطلب؛ درمان، اشتغال، مسکن و معیشت را چهار محور در دست اقدام بنیاد شهید برای جامعه هدف دانست و عنوان کرد: نه تنها خانواده های شاهد و ایثارگر، بلکه همه مردم با این مشکلات مواجه هستند، اما باید صداقت و تلاش را در دستور کار قرار دهیم تا شاهد همراهی جامعه هدف باشیم.

وی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران را خادم خانواده های شاهد و ایثارگر دانست و خاطرنشان کرد: به دنبال رفع مشکلی از مشکلات ایثارگران هستیم.

مدیرکل بنیاد گیلان به مشکل مسکن ایثارگران اشاره کرد و گفت: بالغ بر چند هزار ایثارگر مشکل مسکن دارند و باید برای تامین زمین لازم برنامه ریزی کنیم.

داوطلب با بیان اینکه استان گیلان ۸۰۰۰ شهید و ۲۳ هزار جانباز و ۲۷۰۰ آزاده را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان به یک جامعه ۱۳۷ هزار نفری از ایثارگران خدمت‌رسانی می‌کند.

وی با اشاره به سهم ۲۵ درصدی فرزندان شاهد و ایثارگر در استخدام دستگاه‌ها، تصریح کرد: ۵۲۰۰ نفر بیکار نیز در حوزه ایثارگران داریم.

 این جلسه که با حضور معاونین بنیاد و مسئولین ستادی برگزار شد، برنامه ریزی و هماهنگی های لازم در خصوص برنامه های سفر ریاست عالی بنیاد و هیأت همراه به استان مورد بررسی قرار گرفت و برخی از اعضای شورا نقطه نظرات خود را در این خصوص اعلام نمودند

Share