بانک خون بیمارستان شهید املاکی لنگرود راه اندازی شد

دکتر عباس عزیزیان رئیس بیمارستان شهید املاکی لنگرود از شروع به کار بانک خون در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر عباس عزیزیان رئیس بیمارستان شهید املاکی لنگرود اظهار کرد: پیگیری‌های متعدد در خصوص صدور مجوز بانک خون برای بیمارستان شهید املاکی لنگرود و تامین خون برای بیماران توسط سازمان انتقال خون انجام شد.

دکتر عزیزیان با بیان اینکه بانک خون، بخش بسیار مهم و حائز اهمیت در آزمایشگاه بیمارستان است گفت: با توجه به عمل‌های جراحی و موارد اورژانس که منجر به خونریزی و از دست دادن حجم قابل توجهی از خون می‌شود، بانک خون بیمارستان با تامین خون و فرآورده‌های خونی مورد نیاز بیماران، نقشی بی‌بدیلی را برای نجات جان بیماران ایفا می‌کنند.

رئیس بیمارستان شهید املاکی لنگرودافزود: پیگیری‌ها در خصوص صدور مجوز پروانه بهره برداری این بیمارستان از سوی وزارت بهداشت نیز با جدیت ادامه دارد.

گفتنی است بیمارستان شهید املاکی لنگرود در زمینی به مساحت ۲هکتار با زیر بنای ۱۳۰۰۰متر مربع در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ افتتاح شد و با دارای بودن بخشهای زایمان، بستری مردان، بستری زنان، اطفال، ccu، icu، اورژانس، اعمال جراحی، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه، درمانگاه تخصصی به مردم و بیمه شدگان تامین اجتماعی خدمات درمانی ارائه می‌کند.

Share