با قدردانی از ابراز لطف عموم گیلانی‌ها؛

اولین دستور استاندار جدید گیلان؛ از نصب بنر تبریک خودداری کنید

استاندار جدید گیلان با قدردانی از ابراز احساسات مردم سراسر استان بابت انتصابش به عنوان نماینده عالی دولت از همگان خواست تا از نصب هرگونه پرده، بنر تبریک و پارچه نوشته خودداری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر هادی حق‌شناس استاندار جدید گیلان با قدردانی از ابراز احساسات مردم سراسر استان بابت انتصابش به عنوان نماینده عالی دولت از همگان خواست تا از نصب هرگونه پرده، بنر تبریک و پارچه نوشته خودداری کنند.

متن پیام دکتر هادی حق‌شناس استاندار جدید گیلان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون که با عنایت پروردگار متعال و دعای خیر مردم عزیز گیلان عهده دار مسئولیتی بزرگ در خطه سرسبز و شهیدپرور گیلان شده ام، در ابتدا لازم میدانم که از رای اعتماد هیات وزیران و در راس آن‌ها جناب دکتر پزشکیان ریاست محترم جمهور قدردانی نمایم.

گیلان بزرگ ما علی رغم ظرفیتهای بزرگ طبیعی، خدادادی و مزیت‌های اقتصادی از مشکلات زیادی نیز رنج می‌برد که امیدواریم در راستای منویات مقام معظم رهبری و در چهار چوب سیاست‌های دولت وفاق ملی با همراهی اقشار مختلف مردم عزیز و با حمایت بخش خصوصی و خادمان مردم به ویژه نخبگان و جوانان عزیز، فعالان و تشکل‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در راستای توسعه استان با اهتمام و وفاق و همدلی قدمهای موثری برداریم و گیلان را به جایگاه شایسته‌ای برسانیم.

از نهادهای دولتی و دستگاه‌های اجرایی انتظار میرود از هرگونه اسراف و هزینه‌های غیر ضرور، بویژه از منابع عمومی برای نصب بنر، تهیه تاج گل و… پرهیز شود و تمام تلاش آن‌ها معطوف به گره گشایی از مشکلات مردم باشد.

قدردان ابراز لطف عموم گیلانی‎ها، شخصیت‌های حقیقی و موسسات غیردولتی و بخش خصوصی هستم و استدعا دارم که به جای نصب بنر تبریک، هزینه آن را صرف امور خیر نمایند.

برادرتان
هادی حق شناس

Share