حواشی ادامه دار شورای شهر تالش

اعلام جرم دادستان تالش علیه فکور معاون عمرانی استانداری گیلان

پیرو مکاتبات موسی فکور معاون عمرانی استانداری گیلان در خصوص جلسات شورای شهر تالش که منجر به ترک جلسه سه عضو شورای شهر تالش شد؛ دادستان تالش در اقدامی رسما از فکور به اتهام جلوگیری از اجرای دستور قضایی اعلام جرم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حواشی جلسات شورای شهر تالش به صدر اخبار شهرستان تبدیل شده است.

به نوشته تالشان نیوز، همانطور که پیشتر در خبر ها آمد؛ سه عضو شورای شهر تالش جلسه مورخه ۷ مهر شورای شهر  که با دستور دادستان تالش برگزار شده بود را ترک کردند.

استناد این سه عضو به نامه ای بود که موسی فکور معاون عمرانی استانداری گیلان به فرمانداری تالش مبنی بر رسمیت داشتن هیات رییسه قبلی ارسال کرده بود.

گفتنی است موسی فکور در این نامه، نظر هیات تطبیق مصوبات شورای شهر مشتمل بر فرماندار تالش دادستان تالش و نماینده شورای استان را رد کرده بود.

مطابق قانون هیات حل اختلاف استان تنها مرجع بررسی و رسیدگی به شکایات و یا اعتراضات به مصوبات هیات تطبیق میباشد و هیچ فرد حقیقی و حقوقی در هر جایگاهی حق اظهار نظر در این خصوص ندارد.

بنابراین پیرو ترک جلسه سه عضو شورای شهر تالش عبدالله حسین پور وحید یوسف زاده و بهزاد پورپناه از جلسه شورای شهر به استناد مکاتبات غیر قانونی معاون عمرانی استاندار گیلان، دادستان تالش طی مکاتبه ای در اقدامی  علیه موسی فکور به اتهام جلوگیری از اجرای دستور قضایی اعلام جرم کرد.

پیشتر نیز شهر تالش به جهت نامه های بی محل مجموعه استانداری گیلان به محل منازعه و مناقشه تبدیل شده بود.

Share