پس از بازی با بعثت کرمانشاه:

اعتراض هواداران به وضعیت فنی داماش | درخشان: من بروم چه بشود؟

حمید درخشان، سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان اظهار داشت: مقابل بعثت کرمانشاه بازی خوب و منطقی را به نمایش گذاشتیم اما به پیروزی نرسیدیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  حمید درخشان دوشنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیمهای داماش و بعثت کرمانشاه در رشت اظهار کرد: بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند و یک بازی خوب و منطقی را به نمایش گذاشتند که تلاش‌شان جای قدردانی دارد.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان افزود: تیم مقابل را خیلی تحت فشار گذاشتیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم که متاسفانه هیچ یک تبدیل به گل نشد تا در نهایت یک بازی را که مستحق پیروزی بودیم با تساوی به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: به طور حتم شرایط اینگونه نخواهد ماند و با تمرینات و تلاش بیشتر تیم هماهنگ‌تر می‌شود و باید بیشتر کار کنیم تا موقعیت‌هایمان را تبدیل به گل کرده و از فرصت‌ها بهتر سود ببریم.

سرمربی داماش گیلان بیان کرد: بازیکنان هنوز استرس دارند و تمام هدفشان راضی نگه داشتن طرفداران و تماشاگران است به همین دلیل با استرس زیاد بازی کردند و نتوانستند دقت کافی در زدن ضربات آخر داشته باشند.

درخشان خاطرنشان کرد: از سوی دیگر متاسفانه چمن ورزشگاه شهید عضدی نیز به هیچ وجه مناسب نبود و با وجود اینکه تیم ما روی زمین خوب بازی می‌کند اما کیفیت زمین این اجازه را به ما نداد.

تکرار جمله معروف حمید درخشان

داماش گیلان که تغییرات گسترده‌ای را برای حضور در فصل جدید داشته، طی سه هفته ابتدایی به دو امتیاز از دو بازی خانگی‌اش دست یافت.

تساوی خانگی مقابل بعثت کرمانشاه، آن هم در شرایطی که دقایق زیادی از نیمه دوم را حریف با یک بازیکن کمتر دنبال می‌کرد، با حواشی زیادی همراه شد.

ثبت تساوی بدون گل و سومین بازی‌ای که داماش هوادارانش را بدون جشن گل راهی خانه کرد، جنجال بزرگی را در پایان بازی شکل داد. هوادارانی که قعرنشینی تیم در فصل گذشته را با اتحاد بزرگ خود در لیگ آزادگان حفظ کرده بودند، این‌بار با القاب بی‌غیرت به بازیکنان و کادر فنی تاختند تا نارضایتی خود را نسبت به روند تیم اعلام کنند.

درخشان بی‌توجه به اعتراضات روی سکو دقایقی روی نیمکت نشست‌ و در ادامه برای پاسخگویی راهی محل نشست خبری شد. نشستی که کاملا مشخص بود با حواشی و سوالات جنجالی و انتقادات همراه بود.

در بخشی از نشست خبری اما حمید درخشان صحبت جالبی را مطرح کرد؛ او در واکنش به شیوه هدایت و عملکرد فنی‌اش ضمن اینکه با ادعای این موضوع که داماش گیلان طی سالیان اخیر چنین نمایش موفقی از حیث فنی نداشته جمله جالبی مطرح کرد: من بروم چه بشود؟ فکر می‌کنید از آسمان مربی می‌آید برایتان؟ فکر می‌کنید همه چیز ناگهان تغییر می‌کند؟

این جمله یادآور جملات معروف حمید درخشان روی نیمکت پرسپولیس بود. جایی که او در واکنش به انتقادات مدعی شده بود : فکر می‌کنید من بروم پرسپولیس خوب می‌شود؟ باشه من همین فردا می‌روم!

با این حال با جدایی حمید درخشان و انتقال برانکو ایوانکوویچ دوره تاریخی و موفق پرسپولیس رقم خورد و آنها بی‌رقیب، قهرمانی‌های خود را جشن گرفتند و روزهای درخشانی را سپری کردند.

باوجود طلب ۲۰ میلیارد ریالی از داماش شکایت نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه نیز در نشست خبری پس از دیدار با داماش گفت: برنده واقعی بازی امروز طرفداران داماش بودند که همانند گذشته برای تیم خود سنگ تمام گذاشتند.

علی نظرمحمدی افزود: طرفداران داماش نشان دادند که فرهنگ بالایی دارند وای کاش برخی‌ها که به این طرفداران وعده می‌دادند به وعده‌های خود عمل می‌کردند زیرا تماشاگران داماش مستحق آن نیستند که نگران بقای تیم خود در لیگ دسته یک باشند.

وی بیان کرد: به هر حال دیدار تیم‌های داماش و بعثت بازی خوبی بود اما زمین نامناسب روی کیفیت این دیدار تاثیر منفی گذاشته بود و به همین دلیل تیم حریف مجبور شد به بازی مستقیم روی بیاورد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه ۱۰ نفره شدیم اما در نهایت به نتیجه مساوی دست یافتیم و یک امتیاز کسب کردیم که از این نظر از نتیجه راضی هستم و امید است بتوانیم در ادامه لیگ نیز نتایج مناسبی کسب کنیم.

نظرمحمدی به جدایی خود از داماش اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پایان فصل گذشته پیشنهادات خوبی داشتم اما به خاطر داماش پیشنهادها را رد کردم که در نهایت نیز متاسفانه مسئولان باشگاه به وعده‌های خود عمل نکردند و به همین دلیل مجبور به جدایی از تیم شدم.

سرمربی تیم بعثت کرمانشاه اظهار کرد: ۲۰ میلیارد ریال از تیم داماش طلب دارم اما به خاطر طرفداران و همچنین به خاطر اینکه به عنوان بازیکن و مربی در این تیم حضور داشتم از داماش شکایت نمی‌کنم.

به گزارش ایرنا، تیمهای فوتبال داماش و بعثت کرمانشاه عصر دوشنبه در هفته سوم رقابتهای لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

Share