همزمان با روز آتش نشانی و ایمنی؛

آتش نشانان شهرداری لاهیجان تجلیل شدند

رضا زنده دل شهردار لاهیجان گفت: آتش نشانان با عشق به شغل خود به صورت شبانه روز آماده خدمات‌رسانی به شهروندان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرداری لاهیجان با حضور شهردار لاهیجان و جمعی از مسئولین در گلزار شهدای لاهیجان برگزار شد.

این مراسم با حضور روح الله بخشی نژاد، فرماندار، رضا زنده دل شهردار لاهیجان، ابراهیم خوشحال رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، نماینده فرماندهی سپاه، رییس و آتش نشانان شهرداری لاهیجان در گلزار شهدای شهرستان برگزار شد.

رضا زنده دل شهردار لاهیجان در این مراسم با تجلیل از زحمات آتش نشانان گفت: آتش نشانان با عشق به شغل خود به صورت شبانه روز آماده خدمات‌رسانی به شهروندان هستند.

وی اضافه کرد: کارکنان سازمان آتش نشانی شهرداری لاهیجان در یک سال گذشته در ۱۳۰۰مأموریت شرکت کردند و این بیانگر آمادگی این عزیزان هست که با حضور به موقع خود برای جلب رضایت مردم تلاش می‌کنند.  آتش نشانان همیشه آماده ایثار هستند و جان خود را به خطر می‌اندازند.

زنده دل افزود: در طول این دوره مدیریت شهری تمام سعی خود را برای افزایش تعداد ایستگاههای آتش نشانی به سه ایستگاه و خرید تجهیزات و آموزش و تشکیل گروه غواصی برای امداد در حوادث داخل استخر بکار بستیم.

شهردار لاهیجان اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد تا پایان این دوره با پیگیری‌های لازم، بتوانیم نرده بان آتش نشانی را هم به مجموعه تجهیزات سازمان اضافه کنیم.

ابراهیم خوشحال رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان هم در این مراسم ضمن تبریک روز آتش نشانی و ایمنی گفت: در دوره ششم شورای اسلامی شهر با تلاش‌های رضا زنده دل شهردار لاهیجان و حمایت‌های اعضای شورای شهر، از نظر توجه به معیشت و پرداخت حقوق کارکنان هیچ عقب ماندگی نداریم.

وی گفت: آتش نشانان جان عزیز خود را در طبق اخلاص می‌گذارند و این ایثار و از جان گذشتن با هیچ معیاری قابل قیاس نیست.

روح الله بخشی نژاد فرماندار لاهیجان هم در این مراسم از زحمات کارکنان آتش نشانی قدردانی کرد.

در این مراسم حمید خیراندیش رییس سازمان آتش نشانی هم گزارشی از عملکرد یک‌ساله این سازمان ارائه کرد.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح و هدیه از کارکنان بخش‌های مختلف آتش نشانی شهرداری لاهیجان تجلیل شد.

همچنین حاضران در این مراسم با گلباران مزار شهدای شهرستان لاهیجان با آرمانهای شهدای گرانقدر و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

در پایان این مراسم با حضور فرماندار، شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر مانور اکیپ‌های عملیاتی آتش نشانی شهرداری لاهیجان برگزار شد.

Share