هادی حق شناس با حضور در آستانه اشرفیه تاکید کرد؛

حمایت استانداری گیلان از اجرای طرح توسعه حرم سید جلال‌الدین اشرف (ع)

استاندار گیلان در بازدید از طرح توسعه حرم آقا سید جلال الدین اشرف بر لزوم اجرای این طرح با هدفگذاری مشخص و به صورت فازبندی تأکید کرد و گفت: اجرای این طرح در جهت رفاه و آسایش مردم منطقه و نوسازی بافت شهری است و باید در قالب زمان‌بندی مشخص عملیاتی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، هادی حق‌شناس استاندار گیلان ظهر امروز در سفر به شهرستان آستانه‌اشرفیه از چندین پروژه عمرانی این شهر بازدید کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان با همراهی، نماینده مردم آستانه در مجلس شورای اسلامی، سردار محمد عبدالله‌پور رئیس هیبت امنای حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال‌الدین اشرف (ع)، خسرو آرنگ فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی روند اجرای طرح توسعه حرم آقا سید جلال‌الدین اشرف را مورد بازدید قرارداد و با تعدادی از کسبه بازار گفت‌وگو کرد و مشکلات آنان را شنید.

هادی حق‌شناس استاندار گیلان در این بازدید بر لزوم اجرای این طرح با هدف‌گذاری مشخص و به‌صورت فازبندی تأکید و اظهار کرد: اجرای این طرح در جهت رفاه و آسایش مردم منطقه و نوسازی بافت شهری است و باید در قالب زمان‌بندی مشخص عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه از اجرای این طرح برای ساماندهی اطراف حرم مطهر و بهبود منافع مردم حمایت می‌کنیم، اظهار کرد: طرح باید بر اساس نقشه راه مشخص، اجرایی شود تا کاسبان و ساکنان بلاتکلیف نباشند.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه باید استفاده حداکثری از ظرفیت استان نقد سلطان سید جلال‌الدین اشرف شود، افزود: به شخصه با برگزاری جلسات فصلی، پیگیر روند اجرای طرح توسعه حرم خواهم بود و آمادگی کامل برای کمک به طرح توسعه حرم دارم.

حق‌شناس همچنین به فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه دستور داد تا موانع طرح توسعه حرم را از طریق ایجاد هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی شهرستان رفع کند.

عکس: ابوالفضل شکری

Share