خلیل الحیه، نایب رئیس دفتر سیاسی حماس؛

حماس با شهادت السنوار تضعیف نخواهد شد | تا آخرین لحظه حیات رو در روی ارتش رژیم اشغالگر ایستاد

نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه خبر شهادت یحیی السنوار را تایید کرد و گفت: حماس با شهادت سنوار تضعیف نخواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، خلیل الحیه، نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه، شهادت یحیی السنوار، رهبر حماس در حملات رژیم صهیونیستی در جنوب نوار غزه را تایید کرد.

خلیل الحیه گفت: ما شهادت یحیی السنوار را به امت عربی و اسلامی تسلیت می‌گوییم اما حماس با شهادت سنوار تضعیف نخواهد شد. السنوار یک قهرمان شهید است که تا آخرین لحظه حیات خود رو در روی ارتش رژیم اشغالگر ایستاد. خون شهدا مسیر را برای ما روشن خواهد کرد و انگیزه‌ای برای پایداری و ثبات خواهد بود.

وی گفت: حماس تا زمان تشکیل کشور فلسطین در تمام خاک فلسطین به پایتختی قدس به فعالیت و تلاش خود ادامه خواهد داد. شهادت السنوار و دیگر رهبران تنها بر قدرت و صلابت جنبش ما می‌افزاید.

الحیه تاکید کرد: اسرای رژیم اشغالگر تنها با توقف جنگ غزه و عقب نشینی کامل ارتش اسرائیل از آن و آزادی اسرای ما از زندان‌های رژیم اشغالگر به خانه‌هایشان باز خواهند گشت.

نایب رئیس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: السنوار زندانبانان را شکست داد و پس از آزادی از زندان‌ به تلاش و جهاد خود ادامه داد تا به پرافتخارترین مدال و مقام شاهد و شهید رسید. السنوار بدون برنامه‌ریزی به جلو برخاست و در خط مقدم درگیر شد و بین مواضع جنگی حرکت کرد.

الحیه گفت: درود بر تو ای اسیر و مجاهد و رهبر و شهید، تاریخ خواهد نوشت که تو در جنگ آزادی و پایان اشغال سطر اول را نوشتی.

ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه از ترور السنوار طی درگیری‌ها و حملاتی در جنوب نوار غزه خبر داده بود.

Share