در گفتگو با دیارمیرزا عنوان شد؛

۱۶ داروخانه برای توزیع داروی بیماران خاص و سرطانی در گیلان فعال هستند+اسامی

معاون غذا و داروی گیلان با اشاره به توزیع داروهای سرطانی و شیمی درمانی در چهار شهرستان گیلان گفت: داروهای سرطانی و شیمی درمانی در چهار شهرستان گیلان شامل رشت، تالش، لاهیجان و لنگرود توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر فیروز سرودی معاون غذا و دارو گیلان در گفت‌وگو با دیارمیرزا با بیان اینکه مشکلی در تأمین داروهای سرطانی در استان وجود ندارد، اظهار کرد: تمامی داروهای بیماران خاص و شیمی درمانی و دیگر داروهای اساسی مانند انسولین های قلمی به صورت متمرکز و تحت تدابیر شدید نظارتی در مجموعه داروخانه های منتخب توزیع می شود.

وی با اشاره به توزیع داروهای سرطانی و شیمی درمانی در چهار شهرستان گیلان گفت: داروهای سرطانی و شیمی درمانی در چهار شهرستان گیلان شامل رشت، تالش، لاهیجان و لنگرود توزیع می‌شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در سطح شهر رشت ۱۳ داروخانه برای توزیع داروهای سرطانی و شیمی درمانی مشخص شده است، تصریح کرد: بیماران و یا خانواده‌های آنان می‌توانند با مراجعه به این مراکز با داشتن نسخه داروهای سرطانی خود را در تهیه کنند و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد و در صورت بروز تخلف به سازمان غذا و دارو اعلام کنند.

Share