کرم مخصوص پوست خشک ویتابلا

 کرم مخصوص پوست خشک ویتابلا  با بافتی بسیار سبک و زود جذب، دارای ویتامین های A E و C جهت نرم کنندگی پوست و روغن شی باتر برای ترمیم و بازسازی سلول های مرده سطح پوست است.

کرم مخصوص پوست خشک ویتابلا

استفاده از یک کرم مرطوب کننده در روتین روزانه برای احیای شادابی و بازگردانی طراوت به پوست های خشک ضروری است. خشکی پوست یکی از اصلی ترین دلایل ایجاد مشکلات پوستی از جمله خارش، پوسته پوسته شدن و ترک پوستی و پیری زود هنگام آن می باشد. علل آن نیز می تواند عواملی چون آب و هوای سرد و خشک، گرمای شدید، استفاده از محصولات مراقبت پوستی آسیب زا و غیر اورجینال، بیماری هایی که موجب از دست رفتن آب بدن می شوند و یا حتی گرفتن دوش یا حمام های طولانی با آب داغ باشد. کرم مخصوص پوست خشک ویتابلا  با بافتی بسیار سبک و زود جذب، دارای ویتامین های A E و C جهت نرم کنندگی پوست و روغن شی باتر برای ترمیم و بازسازی سلول های مرده سطح پوست است که موجب سلامتی و شادابی پوست صورت و بدن می شود. همچنین از ایجاد چین و چروک و خطوط ریز در بافت صورت که منشا اصلی آن کمبود آب در بدن می باشد، جلوگیری می کند. کمک به درمان اگزما یا درماتیت که موجب التهاب و قرمزی پوست می شود و همچنین پسوریازیس که در آن سرعت تکثیر سلول های پوستی بیش از حد افزایش می باید، از جمله دیگر موارد استفاده از کرم پوست خشک ویتابلا می باشند.

کرم مخصوص پوست چرب ویتابلا

کرم مخصوص پوست چرب ویتابلا

روغن بدست آمده از هسته انگور دارای خواص بیشماری برای جوانسازی پوست است. این روغن که از ترکیبات اصلی کرم مخصوص پوست چرب ویتابلا می باشد، دارای انواع اسیدهای چرب ضروری برای پوست مثل استئاریک و لینولئیک، بتاکاروتن و ویتامین های E، C، و D و مناسب برای پوست های نرمال و چرب می باشد. کرم ویتابلا غیرکومدون زا بوده و با کنترل میزان ترشح چربی از ایجاد جوش و آکنه روی صورت جلوگیری می کند؛ همچنین با تحریک روند کلاژن سازی پوست موجب جوانسازی و شادابی آن خواهد شد. بافت بسیار سبک این کرم موجب ایجاد حس سنگینی روی صورت نخواهد شد و همینطور به سرعت جذب لایه های عمقی پوست می شود؛ این موضوع به خصوص در پوست های چرب که قابلیت تحمل چربی اضافی مواد آرایشی یا مراقبتی از پوست را ندارند، بسیار حائز اهمیت می باشد. برای اثرگذاری بهتر کافی است پس از استحمام و قبل از استفاده از مواد آرایشی برای زیرسازی پوست، مقداری از این کرم را بصورت دورانی بر روی صورت خود ماساژ دهید.

ژل شستشوی صورت ویتابلا

قیمت ژل شستشوی صورت ویتابلا

ژل شستشوی ویتابلا سرشار از عصاره درخت چای پوست را از انواع آلودگی، مواد آرایشی و چربی اضافی پاک می کند. این ژل با خاصیت ضد باکتریایی و ضد قارچی خود و با خاصیت آبرسانی مناسب موجب احیای سلول های مرده پوست خواهد شد. این ژل با نفوذ به عمق لایه های پوست و پاکسازی آن به تدریج موجب روشن شدن و درخشندگی صورت خواهد شد. قیمت ژل شستشوی صورت ویتابلا با توجه به تاثیر قابل توجهی که استفاده مداوم از آن در به تاخیر انداختن روند پیری و ایجاد چین و چروک بر روی پوست دارد، کاملا مقرون به صرفه می باشد. جهت تاثیر گذاری مناسب، قبل از استفاده از این ژل صورت خود را از آرایش یا ذرات آلودگی با استفاده از آرایش پاک کن ها یا روغن های پاک کننده صورت تمیز کنید. پس از مصرف ژل شستشو نیز از تونرها یا تونیک های پاک کنندگی پوستی به منظور متعادل سازی PH پوست استفاده کنید. در انتها نیز استفاده از کرم های مرطوب کننده را فراموش نکنید.

Share