میرمسعودی: امسال خیران گیلانی ۱۲ واحد مسکونی و ۹ هزار متر زمین اهدا کردند

کار خداپسندانه بانوی نیکوکار گیلانی؛ اهدای آپارتمان برای ساخت مدرسه

بانو حاجیه سیده سرور حسینی، بانوی نیکوکار گیلانی گفت: ۶ دانگ ملک مسکونی به ارزش ۸ میلیارد تومان خود را به مجمع خیرین مدرسه‌ساز گیلان اهدا کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صبح امروز رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز گیلان، مدیرعامل مجمع، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان، رئیس اداره حقوقی اداره کل آموزش و پرورش، مشاور فرهنگی مجمع خیرین، مسئول حقوقی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲، به خانه بانوی نیکوکار گیلانی رفتند تا از وی برای کارخداپسندانه‌اش قدردانی کنند.

بانو حاجیه سیده سرور حسینی، بانوی نیکوکار گیلانی گفت: شش دانگ ملک مسکونی به ارزش ۸ میلیارد تومان خود را به مجمع خیرین مدرسه‌ساز گیلان اهدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه این آپارتمان در رشت به مساحت ۱۱۱ مترمربع در قالب عمرانی به مجمع خیرین مدرسه‌ساز گیلان واگذار شد، افزود: پس از پایان عمرش بنابر وصیت همسرش نقی چنگیزی با رعایت موازین حقوقی و قانونی این ملک به فروش رسیده تا برای توسعه فضاهای آموزشی به کار گرفته شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان هم در حاشیه این نشست با بیان اینکه از مهر ۱۴۰۲ تا امسال ۲۵ فضای آموزش در نقاطع مختلف گیلان به بهره‌برداری رسیده است، گفت: ۷۰ درصد فضاهای آموزشی در یکسال گذشته با کمک خیرین مدرسه ساز به بهره‌برداری رسیده است.

علی دقیق با بیان اینکه از سال ۱۳۸۷ تا امروز یک هشتم فضاهای آموزشی با کمک خیران ساخته شده است، افزود: ۳۸۵ خیر ۴۰۰ فضای آموزشی را در استان به بهره‌برداری رسانده‌اند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز گیلان هم این نشست با بیان اینکه خیران مدرسه ساز گیلانی در ساخت ۳۸۰ مدرسه در استان ۸ هزار میلیارد تومان کمک کردند، گفت: خیران سال گذشته ۱۲۰ میلیارد تومان برای ساخت وساز و تجهیز مدارس کمک کردند.

میرابوالقاسم میرمسعودی لنگرودی با اشاره به اینکه ۳۵۰ هزار خیرمدرسه ساز در ۳۱ مجمع خیرین سراسر کشور هستند، افزود: امسال خیران گیلانی ۱۲ واحد مسکونی و ۹ هزار متر زمین اهدا کردند.

Share