وحدت زمینه ساز شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تفرقه زمینه تسلط و دخالت بیگانگان را فراهم می‌کند، گفت: وحدت یعنی ایستادگی متحدانه در برابر دشمن مشترک و برهم زننده نقشه‌های شوم استکبارجهانی علیه عزت و اقتدار مسلمین است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام احسان الله محمدی امروز در گفتگو با خبرنگاران با تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) اظهار کرد: میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) بعثت نبوی را برای بشریت به ارمغان آورد و مسیر اهتزاز پرچم توحید را برای همیشه تاریخ ترسیم کرد.

وی با تاکید بر مسئله وحدت و اهمیت آن از نگاه انقلاب اسلامی تصریح کرد: وحدت مولفه مهم انسجام‌بخشی به جبهه‌ی اسلام ناب و شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است و در هم شکننده توطئه‌های بدخواهان، استعمارگران و استکبارجهانی است لذا تکیه بر وحدت مسلمین امری مهم و ضروری است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تفرقه زمینه تسلط و دخالت بیگانگان را فراهم می‌کند، افزود: وحدت یعنی ایستادگی متحدانه در برابر دشمن مشترک و برهم زننده نقشه‌های شوم استکبارجهانی علیه عزت و اقتدار مسلمین است.

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر دغدغه امامین انقلاب مبنی بر حفط وحدت بین مسلمین خاطرنشان کرد: همه باید وحدت را بر محور اصول انقلاب و جریان صحیح نظام اسلامی و ولایت فقیه حفظ کنند تا دشمن به اهداف خود در خصوص تفرقه مسلمین دست پیدا نکند.

وی افزود: دعوت جمهوری اسلامی این است که مشترکات میان مذاهب اسلامی برجسته شود و دیوارهای ساخته دست دشمنان اسلام و عنادها و کینه‌ورزی‌ها برداشته شود.

Share