غضنفری چه گفته بود؟

واکنش عبدالله گنجی به ادعای توطئه حزب توده برای تسخیر سفارت آمریکا

اگر هسته اصلی فاتحان(اصغرزاده، میردامادی، بی طرف)گفتند با توده ای ها مشورت کردیم یا موثر بودند باید قبول کنیم. معتقدم عمده فاتحان لانه جاسوسی پاسدار-دانشجو بودند امام هم جایی به جای کلمه دانشجو کلمه پاسدار را بکار می برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عبدالله گنجی روزنامه نگار در واکنش به ادعای اخیر مهدی غضنفری مدیرعامل صندوق توسعه ملی(وزیر دولت احمدی نژاد) نوشته است:

‏در باره لانه جاسوسی:
‏اینکه این کار متاثر از توده ای ها بوده و اینکه طبیعی است سفارتخانه اطلاعات جمع می کند، یا مغرضانه است یا ساده اندیشانه و نشناختن امام خمینی است.
‏١-اگر هسته اصلی فاتحان(اصغرزاده، میردامادی، بی طرف)گفتند با توده ای ها مشورت کردیم یا موثر بودند باید قبول کنیم. معتقدم عمده فاتحان لانه جاسوسی پاسدار-دانشجو ‏بودند امام هم جایی به جای کلمه دانشجو کلمه پاسدار را بکار می برد.
‏٢-جمع آوری اطلاعات هست اما برای چی در اینجا مهم است.اسناد، براندازی را نشان می دهد و کودتا.
‏٣-عبارت انقلاب دوم امام متاثر از عظمت توطئه است.وقتی امام آشفته شد که دید برخی اعضای دولت ج.ا مراوده داشته اند و کد و رمز دارند.امام فرمود:ما باید دشمن سرسخت کسانی باشیم که اسناد همکاریشان از لانه فساد بیرون آمد.کی را می گوید؟
‏اینجا سند آوردم،از یک اقتصاد دان بزرگ آمریکا پرسیدند:چرا در آمریکا کودتا نمی شود؟ گفت چون آمریکا اینجا سفارت ندارد!
‏۴-چرا در٢٠سال اخیر مذاکره ما با آمریکا سفارت محور نبوده؟

‏دیگه پاسدارها که توده ای نبودند فاتحان لانه جاسوسی هم که زنده و در دسترسند. بدون رابطه علی-معلولی و ذهنی و بدون سند و حجت با مدل جنگ سرد فهمیدن غلط است. اصغرزاده هم بعد آن فرمانده سپاه قزوین می شود.
‏بچه های انقلاب را به توده ها چسباندن برای هجو انقلاب اسلامی است.

غضنفری چه گفته بود؟

مهدی غضنفری نوشته است:

آقای پزشکیان

حالا که همه ارکان نظام در کنار شما و دولت شما هستند؛ لطفا در صورت صلاحدید، چند کار بجا مانده از سالیان دور را اجرایی کنید؛ شاید بهتر باشد این کارها قبل از اتمام ماه عسل انجام شود, بخاطر دارید که عده‌ای دانشجو (به ظن قریب به یقین با توطئه حزب توده) ‎سفارت آمریکا را تسخیر کردند و با یک کار بیهوده، سنگی در چاه انداختند که هنوز کسی نتوانسته آنرا درآورد. حالا البته میدانیم موضوع جاسوسی و جمع کردن اطلاعات توسط سفارتخانه، امری عادی است ولی خب شاید خامی حکمرانی داشتیم. خوبست حداقل به احترام مردم ایران، روابط کنسولی در محل سفارت آمریکا در تهران احیا شود تا ایرانیان بسیاری که در آنجا هستند براحتی تردد کنند.

🔹پ.ن: البته بد نبود یه قانون می‌داشتیم که هر کس به جرم حمله به سفارتخانه‌ای دستگیر شد، هر روز صبح، به مدت ۱۰ سال، در جلوی آن سفارت بیانیه‌ای را در عذرخواهی از مردم ایران قرائت می‌کرد و یک ساعت هم خیابان‌های اطراف سفارت را جارو می‌زد.

Share