با درخشش در پارالمپیک پاریس؛

“محسن بختیار” پاراوزنه‌بردار گیلانی مدال برنز پارالمپیک را گرفت

وزنه‌برداران دسته ۵۹ کیلوگرم به میدان رفتند و در آن محسن بختیار ملی‌پوش کشورمان به رقابت با حریفانی از قزاقستان، اوکراین، پرو، شیلی، یونان، چین، السالوادور و مصر پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ملی پوش پاراوزنه برداری ایران به مدال برنز این رشته در هفدهمین دوره بازیهای پارالمپیک پاریس دست پیدا کرد.

محسن بختیار ملی‌پوش پاراوزنه‌بردارگیلانی در رقابت‌های پارالمپیک پاریس در تلاش‌ اول خود موفق به مهار وزنه‌ ۱۹۲ کیلوگرمی شد. او همچنین در تلاش‌های دوم  و سوم خود به ترتیب با مهار وزنه‌های وزنه ۱۹۵ و ۱۹۷ کیلوگرم به مدال برنز رسید.

محسن بختیار: خدا را شکر دست خالی برنگشتم

محسن بختیار ملی‌پوش پاراوزنه برداری ایران پس از کسب مدال برنز در بازی‌های پارالمپیک پاریس اظهار داشت: خدا را شاکرم که دست خالی از این بازی‌ها بیرون نرفتم. با توجه به آمادگی که یک ماه قبل داشتم، مدال طلا را برای خودم قطعی می‌دانستم، اما کمتر از چهار هفته قبل از ناحیه عضله سینه دچار مصدومیت شدیدی شدم و پزشکم گفت که به این بازی‌ها نمی‌رسم.

وی ادامه داد: با این وجود تمام تلاشم را کردم و با درد و سختی بسیار زیادی به تمریناتم ادامه دادم. وزنه‌هایی هم که امروز زدم، در طول یک ماه گذشته به دلیل مصدومیتی که داشتم، نزده بودم.

بختیار عنوان کرد: خدا را شکر که دست خالی برنگشتم. انشالله دوره‌های بعدی و رویداد‌های آینده مدال‌های خوش‌رنگی بگیرم.

 

 

Share