جستجو ادامه دارد

ماجرای مفقودی زوج رضوانشهر در ارتفاعات آبشار لاتون

رئیس جمعیت هلال احمر آستارا گفت: زوج رضوانشهری که برای تفریح به ارتفاعات آبشار لاتون آستارا رفته بودن مفقود شده و تلاش‌ها برای پیدا شدنشان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بابک حیدرزاده رئیس جمعیت هلال احمر آستارا اظهار کرد: جستجو برای پیدا کردن زوج رضوانشهری در ارتفاعات آبشار لاتون همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این زوج یکشنبه ۱۱ شهریور به ارتفاعات آبشار لاتون رفته بودند بیان کرد: شامگاه دوشنبه با تماس خانواده‌ای مشخص شد زوج رضوانشهری ۳۹ و ۳۴ ساله به قصد صعود به ارتفاعات آبشار لاتون رفته بودند و در ابتدای مسیرآبشار، خودروی خود را پارک کرده و به سمت آبشار حرکت کرده‌اند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آستارا افزود: خانواده این زوج پس از تماس‌های مکرر با تلفن همراه آنان موفق به برقراری ارتباط نمی‌شوند و با حضور در منطقه، مفقود شدن فرزندان خود را به دهیار و هلال احمر اعلام می‌کنند که بلافاصله گروه‌های امداد و نجات هلال احمر به همراه یک گروه از هیئت کوهنوردی شهرستان آستارا و اهالی بومی منطقه به مسیر آبشار اعزام شدند.

وی با بیان اینکه عملیات جستجو از شامگاه دوشنبه در منطقه آغاز شده و تاکنون اثری از این زوج پیدا نشده است، افزود:عملیات جستجو با اضافه شدن نیرو تا امروز سه شنبه ۱۳ شهریورهمچنان ادامه دارد.

Share