شرکت گاز گیلان اعلام کرد:

قطع گاز در شهرهای رشت و لوندویل آستارا در روز سه‌شنبه ۲۰ شهریور+ جزییات

شرکت گاز گیلان با صدور اطلاعیه‌هایی جداگانه از قطع گاز در شهرستان‌های رشت و آستارا به دلیل عملیات تعمیرات شبکه خبر داد و تأکید کرد: در طول مدت قطع گاز از دستکاری تجهیزات گازرسانی جداً خودداری نمایید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روابط عمومی شرکت گاز گیلان با صدور اطلاعیه‌هایی جداگانه از قطع گاز در شهرستان‌های رشت و آستارا به دلیل عملیات تعمیرات شبکه خبر داد.

در این اطلاعیه‌ها آمده است که در صورت مساعد بودن شرایط جوی، عملیات تعمیرات شبکه گاز در شهرستان‌های رشت و آستارا انجام خواهد شد.

در شهر رشت به نشانی «رشت، پل طالشان، کوچه وحدت ۳، بن بست لاله ۱ و فرعی‌های منشعب» و زمان قطع گاز «سه‌شنبه، ۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۹ الی ۱۳» همچنین در شهر لوندویل شهرستان آستارا نیز به نشانی «شهرستان آستارا، شهر لوندویل، خیابان دانش، کوچه‌های نبی‌نیا، درستکار، پورایواز و دولت‌زاد و فرعی‌های منشعب و زمان قطع گاز «سه‌شنبه، ۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۱۳ الی ۱۸» خواهد بود.

شرکت گاز گیلان اعلام کرد: خواهشمند است در طول مدت قطع گاز از دستکاری تجهیزات گازرسانی جداً خودداری نمایید. بدیهی است پس از اتمام عملیات، وصل جریان گاز توسط مأمورین اداره گاز صورت می‌پذیرد. همچنین شما مشترکین محترم می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل با مرکز پیام و اتفاقات شرکت گاز به شماره ۱۹۴ تماس حاصل فرمایید.

Share