یک روز تلخ در فولادشهر؛

فوت یکی از هواداران ملوان در ورزشگاه | زارع: یک انسان مُرد، چرا بازی را ادامه دادید

مازیار زارع سرمربی ملوان بندرانزلی به دلیل درگذشت یکی از هواداران ملوان دقایق بسیار کوتاهی در نشست خبری پس از بازی حاضر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان در ورزشگاه فولادشهر با توجه به فوت یکی از هواداران در شرایطی که وضعیت روحی خوبی نداشت حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.
پیش از آغاز صحبت‌های مازیار زارع، میثم شاهین مدیر رسانه ای ملوان فوت هوادار تیمش را تسلیت گفت:زارع سپس حرف هایش را آغاز کرد:« من شخصا تمرکز لازم را نداشتم. از دقیقه ای که این اتفاق افتاد. من از مسئولان یک سوال دارم! واقعا ارزش دارد فوتبال اینقدر. اینکه همه ما درگیر موضوعی بشویم که جان یک هوادار به خطر افتاد. در جریان بازی به ما گفتند چیزی نشده ولی فقط به خاطر این بوده که بازی جریان داشته باشد. آیا واقعا ارزش دارد که جان یک انسان از دست برود ولی ما همچنان بازی کنیم و همدیگر را بزنیم. که آخرش چه بشود؟! من از همان دقیقه تمرکز لازم را نداشتم. صحنه پنالتی را ندیدم. من فکر می کنم این فوتبال اصلا ارزش ندارد.»

او با ناراحتی ادامه داد: «صحنه‌های مشابه را در دنیا دیده ایم که بازی را قطع می کنند. ما اینجا خواهش کردیم و گفتیم. من که نمی توانم تیمم را بکشم بیرون. هزار داستان درست می شود. پرسیدیم. گفتند نه اصلا چنین اتفاقی نیفتاده. گفتند کاملا به هوش است. اما بعد فهمیدیم که هوادار عزیز ما از دنیا رفته. من واقعا متاسفم بابت این موضوع. درکش سخت است. بیشتر ناراحت هستم بابت رفتارهایی که شد. جان یک انسان از دست رفت، اما ما همچنان با دروغ و حرف هایی که فکر می کنم جایش اینجا نبود، بازی را ادامه دادیم.»

سرمربی ملوان با ابراز تاسف برای خودش و مسئولان برگزاری مسابقه حرف هایش را از سر گرفت و گفت: «به ما گفتند که همه چیز خوب است. گفتند به هوش است. من متاسفم برای خودم و کلیه مسئولین برگزاری مسابقه. واقعا ادامه این بازی ارزش نداشت. این یک پوئن خیلی منفی است که بازی ادامه پیدا کرد. من اصلا تمرکز نداشتم.»

زارع سپس درباره مسائل فنی مسابقه هم صحبت کرد: «بازی جان داری بود. موقعیت های صد در صد گل داشتیم. هشتاد نود درصد هم نبود. صد در صد بود. از آنطرف سپاهان هم موقعیت های خوبی داشت. بازی جانداری بود. ولی واقعا ارزش نداشت که این بازی با هر نتیجه ای تمام بشود. واقعا ناراحتم از این موضوع و واقعا متاسفم.»

در حالی که خبرنگاری از زارع درباره عملکرد خوب فرعباسی پرسید، زارع ضمن عذرخواهی با گفتن این جملات نشست خبری را ترک کرد: «اگر اجازه بدهید من کنفرانس را ترک کنم چون اصلا شرایط خوبی ندارم. حمل بر بی ادبی نشود، واقعا شرایط روحی خوبی ندارم.»

Share