اگر به دنبال خرید خودرو با اصالت آلمانی هستید؛ خانه خودرو شمال منتظر شماست

عرضه تعدادی محدود خودرو آلمانی «جتا از خانواده فولکس واگن» در نمایندگی مرکزی خانه خودرو شمال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  شرکت خانه خودرو شمال به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کننده خودروهای وارداتی کشور و با داشتن نمایندگی، ۱۱ شرکت خودرو ساز وارداتی، این بار برای علاقه مندان به خودرو آلمانی تعدادی محدود خودرو «جتا بااصالت فولکس واگن و ID4 محصول جدید این گروه خودرویی» قابل عرضه دارد.
شرایط استثنایی این خودرو آلمانی به صورت تحویل فوری و با اقساط ۶۰ می‌باشد. از هم اکنون می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی شرکت فولکس واگن ” واقع در بلوار شهید انصاری ابتدای بلوار دیلمان نبش نمایندگی فردا موتورز و وال مارکت، نمایشگاه فروش شرکت خانه خودرو شمال مراجعه کنید.
واردات محصولات برند «جتا» به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه فولکس واگن، گامی جدید در راستای بازگرداندن این برند خوشنام آلمانی به خیابان‌های کشور است. لذا تلاش‌ها برای از سرگیری محصولات فولکس واگن در ایران حضور از سوی گروه ماموت به تحقق پیوست.

با توجه به اینکه محصولات برند جتا از تکنولوژی و پیکربندی آلمانی بهره می‌برند، ماموت خودرو برای این محصولات گارانتی ۳ساله یا ۱۰۰ هزار کیلومتری را در نظر گرفته که این مقدار از بازه زمانی الزامی بیشتر است. علاوه بر این، سرویس و تعویض روغن رایگان در بازه گارانتی نیز برای این خودروها در نظر گرفته شده است. همچنین خانه خودرو شمال، محصول مراقبتی پوست لوکس سوئیسی انانه و گوشی‌های تلفن همراه اپل و سامسونگ را در زمان ثبت نام به پاس این انتخاب هدیه می‌دهد.

تماس با کارشناسان فروش:

۰۹۳۸۱۵۹۲۸۲۵
۰۹۰۴۶۲۵۷۳۳۶

Share