امضای افراد در برگه جداگانه و برای مطلب متفاوتی جمع آوری شده بود

روسای ستادهای مرکزی پزشکیان لیست موسوم به ستادهای غرب گیلان برای استانداری را تکذیب کردند

بر اساس اعلام روسای ستادهای غرب استان گیلان، لیست چهار نفره بر اساس یک شیطنت رسانه ای توسط یکی از فعالان رسانه ای با اهداف فردی تنظیم شده و امضای افراد در برگه جداگانه و برای مطلب متفاوتی جمع آوری شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  در پی انتشار  “چهار گزینه ستاد مرکزی غرب گیلان برای تصدی استانداری گیلان” این موضوع قویا از سوی روسای ستادهای انتخاباتی دکتر پزشکیان در غرب استان گیلان تکذیب شد.

در این بیانیه که در اختیار دیارمیرزا قرار گرفته، آمده است:

ضمن احترام به تمامی گزینه های مطرح شده در این لیست، اعلام می گردد هیچگونه تغییری در لیست پیشنهادی مشترک ستاد مرکزی دکتر پزشکیان و جبهه اصلاحات گیلان برای تصدی پست استانداری گیلان صورت نگرفته و خبر ارائه لیست جداگانه از سوی ستادهای غرب استان نیز قویا تکذیب میگردد و حق پیگیری حقوقی این موضوع محفوظ است.

بر اساس پیگیری های بعمل آمده و گفتگو با آقایان لشکری، رمضانی، حیدرنیا و پروایی روسای ستادهای انتخاباتی شهرستان های ماسال، رضوانشهر، آستارا و تالش لیست منتشر شده به طور کلی تکذیب و حمایت قاطع روسای ستادهای غرب استان از لیست مشترک جبهه اصلاحات گیلان و ستاد مرکزی دکتر پزشکیان اعلام شد.

لیست مشترک با حضور آقایان هادی حق شناس، محمد (سارنگ) حسن پور، محمد زالفی، قاسم رمضانپور نرگسی، منصور صوفی، جهانبخش خانجانی و سرکار خانم سمانه حسینی نوید طی فرایندی که مورد پذیرش اکثریت قاطع جبهه اصلاحات و ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در گیلان بوده نهایی و به وزارت محترم کشور جهت بررسی پیشنهاد شده است و ستادهای غرب استان گیلان نیز حمایت خود را از این لیست اعلام و هرگونه اعلام لیست جداگانه ای را تکذیب می کنند.

شایان ذکر است بر اساس اعلام روسای ستادهای غرب استان گیلان، لیست چهار نفره بر اساس یک شیطنت رسانه ای توسط یکی از فعالان رسانه ای با اهداف فردی تنظیم شده و امضای افراد در برگه جداگانه و برای مطلب متفاوتی جمع آوری شده است و روسای ستادهای غرب استان قصد حمایت از لیست جداگانه ای را نداشته اند. بلکه مقرر گردیده بود در نامه ای به روسای ستادهای گیلان، ضمن اعلام حمایت از گزینه های لیست مشترک پیشنهادی، درخواست حضور یکی دیگر از چهره های مورد حمایت فعالان سیاسی غرب استان نیز مطرح شود. اما فرد مذکور با شیطنت، متن نامه را تغییر داده و ضمن ارسال نامه ای متفاوت به وزیر محترم کشور، متن تغییر یافته نامه را رسانه ای کرد که این موضوع مورد پذیرش روسای ستادهای غرب استان گیلان نیست و حق پیگیری حقوقی ماجرا را برای خود محفوظ می دانند.

انتظار می رود اصحاب محترم رسانه نیز در راستای تنویر افکار عمومی و جلوگیری از مطرح شدن شایعاتی از این قبیل که با اهداف و مقاصد فردی در حال شکل گیری است مراقبت نمایند.

در پایان بار دیگر تاکید می شود روسای ستادهای دکتر پزشکیان در گیلان و جبهه اصلاحات در گیلان اعلام نمودند ارائه هرگونه لیست جداگانه و یا تغییر در لیست مشترک اعلامی جبهه اصلاحات و ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در گیلان برای تصدی پست استانداری گیلان تکذیب می گردد.

 

پورقربانی: ستادهای مرکزی شهرستانها همگام با لیست پیشنهادی استانداران هستند

 

سخنگوی ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در استان گیلان طی گفتگویی با خبرنگار ما ضمن تأکید بر اتحاد میان ستادهای کلیه شهرستانها با ستاد مرکزی استان گفت: فرآیند تهیه لیست پیشنهادی استانداران توسط ستاد رییس جمهور و جبهه اصلاحات یک روند کاملا دموکراتیک داشت، به این نحو که از کلیه ستادهای شهرستانها، احزاب و شخصیتهای اثرگذار خواسته شده بود تا پیشنهادات خود را به کارگروه سیاسی ارائه دهند. از میان دهها نفر افراد پیشنهادی بود که افراد لیست مذکور طی نشستهای متعدد با صاحب نظران، نمایندگان احزاب و چهره های شاخص و پس از بررسی بر اساس شاخص های تخصصی و البته رأی گیری در جبهه اصلاحات استان به دولت، پیشنهاد شد. نکته قابل توجه آنکه از میان تمام لیست های پیشنهادی واصله، یک یا چند گزینه در لیست نهایی حضور دارند.

 

آرمان پورقربانی ادامه داد: جریان اصلاحات و ستاد دکتر پزشکیان متشکل از افراد با تجربه و اهل مطالعه و دقت می باشد و هدف متعالی توسعه کشور و استان، غایت آرزوی آنان است. باید تأکید کنم که توسعه از قومیت گرایی رخ نخواهد داد و به تنها چیزی که مورد توجه قرار نداده و در ادامه نیز نخواهند داد این است که انتصاب افراد از کدام نقطه جغرافیایی باشد. جهان توسعه یافته امروز مدتهاست از این مباحث عبور کرده و ما نیز به دنبال شاخص های عقب مانده اینگونه نیستیم.

 

وی در بخش دیگری از این مصاحبه با اشاره به تکذیب کلیه رؤسای ستادهای استان در رابطه با انتشار لیست جدا نسبت به پیشنهاد استاندار آتی گیلان گفت: معاونت حقوقی ستاد مرکزی، بی اخلاقی و جعل لیست غیر واقعی را تا حصول نتیجه، پیگیری خواهد کرد.

 

پورقربانی در پایان ضمن تشکر از اصحاب رسانه از آنان خواست که اخبار مرتبط با ستاد دکتر پزشکیان را از طریق رییس و سخنگوی این ستاد منتشر کنند تا خبرهای غیر واقعی باعث ایجاد تشویش اذهان جامعه نشود.

Share