­­­­­­­­­­­راز موفقیت سازمان‌ها و شرکت‌ها در دنیای دیجیتال

تحول دیجیتال در واقع فرایند بهبود عملکردی یک سازمان با تغییر در ابعاد مختلف آن است.

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، جدایی از این فرایند برای ادامه دادن حیات کسب و کار امکان پذیر نیست. مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف نیز به خوبی از این جریان آگاه هستند. در حالت کلی می‌توان گفت؛ حیات یک مجموعه با ورود آن به دنیای دیجیتال فراهم می‌شود.

تحول دیجیتالی برای افزایش سرعت و عقب نمادن از رقبا باید در تمامی ابعاد یک سازمان صورت بگیرد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با نقش ویدئو وال و نمایشگر‌های دیجیتال در موفقیت سازمان‌های مختلف آشنا کنیم.

دیجیتال ساینیج

منظور از تحول دیجیتال شرکت‌ها چیست؟

تحول دیجیتال در واقع فرایند بهبود عملکردی یک سازمان با تغییر در ابعاد مختلف آن است. در این حالت، فناوری به طور مستقیم باعث تغییر در ساختار‌های کلی سازمان می‌شود. این تغییرات برای باقی ماندن کسب و کار در عرصه رقابت یک فاکتور مهم است. شرکت‌ها باید سناریو‌های جدیدی برای روند تحول دیجیتالی خود پیاده سازی کنند.

این تغییر اساسی می‌تواند معرفی محصولات جدید، جذب مشتریان جدید و نحوه ارتباط مجموعه با رقبای خود را تحت تاثیر قرار دهد. موضوع مهم در مورد تحول دیجیتالی مداوم و مستمر بودن است. این فرایند ناگهانی نمی‌تواند تمامی ابعاد را دچار تغییر و تحول کند. تغییر با شیب ملایم همراه با فراهم شدن زیر ساز‌های لازم، باعث موفقیت سازمان می‌شود.

نقش تحول دیجیتال در بازاریابی و تبلیغات

با افزایش روز افزون جمعیت، آمار کسب و کار‌ها و شرکت‌های نوپا نیز به شدت در حال افزایش است. سازمان‌های مختلف همواره با تهدید کاهش تعداد مشتریان و از دست دادن مخاطبان خود رو به رو هستند. روش‌های مختلفی برای حیات کسب و کار در میدان رقابتی وجود دارد. یکی از این روش‌ها، استفاده شیوه‌های مختلف تبلیغاتی است. تبلیغات راهکاری کاربردی برای حک شدن برند در ذهن مخاطب است. خرید تجهیزات ویدئو وال، سازمان را در مسیر پیشرفت قرار می‌دهد. از مزایای استفاده از تبلیغات دیجیتال در موفقیت سازمان‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویدئو وال

دسترسی به داده‌های پیشرفته و کامل

برای داشتن یک تبلیغ موثر شناخت مخاطبان و ویژگی آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. تحول دیجیتالی سازمان و استفاده از ویدئو وال برای تبلیغات، سازمان را به این هدف می‌رساند. شناسایی مخاطب و آگاهی از نیاز‌های او، باعث می‌شود که بازاریابی، بازدهی بالایی داشته باشد. در روند تحول دیجیتال یک سازمان، نه تنها جمع آوری اطلاعات بلکه تجزیه و تحلیل آن‌ها مهم‌تر است. تحول دیجیتال می‌تواند سیستمی ایجاد کند که قادر به ادغام هر دو باشد.

سطح کارایی و بهره وری بالا

از طریق فناوری‌های دیجیتال، می‌توان فرآیندها را تسریع کرد و عملیات را برای افزایش کارایی و بهره‌وری، ساده‌تر کرد. برای مثال به روز رسانی تبلیغات در ویدئو وال در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی به سادگی امکان پذیر است. نرم افزارهای ساده سازی شده این نمایشگر‌ها فرایند تغییر را با سرعت بالا انجام می‌دهند. فناوری‌های پیشرفته باعث افزایش کارایی تبلیغ می‌شود. به روز بودن محتوا جذب هرچه بیشتر مخاطب را در پی دارد.

بهبود کیفیت خدمات

تحول دیجیتال باعث به وجود آمدن تغییرات عظیمی در ساختار سازمان‌ها می‌شود. این تحول می‌تواند ابعاد مختلف را تحت تاثیر خود قرار دهد. کیفیت بالای ویدئو وال، باعث افزایش جذب مخاطبان می‌شود. استفاده از فناوری‌های نوین، این روش را به یکی از بهترین راهکار‌ها برای معرفی برند و سازمان تبدیل می‌کند. این نمایشگر‌ها طول عمر بالایی دارند و در به ندرت به تعمیر احتیاج دارند. استفاده از تلویزیون بزرگ led حتی توجه مخاطبان از ده‌‌ها متر دورتر به این نمایشگر جلب‌ می‌کند.

تجهیزات ویدئو وال

یکی از مزایای این نوع تبلیغات به محدودیت نداشتن آن در مخاطبان مربوط‌ می‌شود. ویدئو وال‌ می‌تواند به طور همزمان توجه سرنشینان خودرو، رهگذران پیاده رو را به خود جلب کند. اجرای استراتژی‌ها و فن‌آوری‌های تحول دیجیتال، کسب‌وکارها می‌توانند دوباره کاری را کاهش دهد.

کاهش هزینه‌ها

استفاده از ویدئو وال برای تبلیغات، با کاهش هزینه‌ها، بازاریابی با بازدهی بالا را برای سازمان‌ها به وجود می‌آورد. جدید بودن این فناوری‌ها نیاز به تعمیر و صرف هزینه برای نگهداری می‌کنند. سیستم پیشرفته این نمایشگرها، وجود هرگونه مشکلی را به سرعت برای کاربر نشان می‌دهند. این موضوع باعث می‌شود که در زمان و هزینه‌های سازمان صرفه جویی شود. رسیدگی به مشکل در مراحل ابتدایی از پیشرفت آن و وارد شدن آسیب ساختاری به دستگاه‌های مرتبط جلوگیری می‌کند.

از طریق ادغام فرآیندهای کارآمدتر و شناسایی سریع‌تر مشکلات، تحول دیجیتال در پول و زمان شما صرفه‌جویی می‌کند. این یکی از مزایای تجاری بسیار مهم تحول دیجیتال است. در نمونه‌های سنتی تبلیغ برای به روز رسانی، نیاز به پرداخت هزینه دوباره برای طراح و چاپ مجدد تبلیغ بود. در روند تحول دیجیتال، بسیاری از این مراحل خلاصه شده‌اند و تنها با چند کلیک ساده، این روند به نتیجه می‌رسد.

تاثیر بر ارتباطات سازمانی

امروزه تحول دیجیتال در سازمان‌ها یکی از موضوعات داغ سرتاسر جهان به حساب می‌آید. ۷۴ درصد از سازمان‌ها تحول دیجیتال را عامل اصلی برای دستیابی به موفقیت می‌دانند. برنامه ریزی درست و ورود با دور اندیشی به این روند، ارتقای سطح کیفی سازمان را به همراه دارد. تاثیر پذیرفتن نحوه تبلیغات از تحول دیجیتال کل سازمان نیز ارتباطات سازمانی را تغییر می‌دهد. این تحول باعث می‌شود که بخش‌های مختلف یک شرکت به طور یکپارچه باهم ارتباط داشته باشند. احتمال از دست رفتن اطلاعات و یا پاک شدن در چنین شرایطی به حداقل می‌رسد. با استفاده از ویدئو وال نیز می‌توان با برنامه ریزی مشخص هر یک از بخش‌ها را تبلیغ کرد.

بازاریابی تنها به وسیله بخش خدمات یا تولید امروزه جوابگو نیست. ویدئو وال این امکان را فراهم می‌کند تا به طور منظم تمامی بخش‌ها به مخاطبان معرفی شوند. در نتیجه این فرایند، اعضای سازمان بیش از پیش باهم ارتباط برقرار می‌کنند و هماهنگی بین آن‌ها افزایش می‌یابد.

ارائه تجربه بهتر برای مخاطبان

توجه به نیاز مخاطب در راستای تاثیر گذاری تبلیغ از اهیمت زیادی برخوردار است. ویدئو وال به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین نمونه‌های نمایشگر‌های دیجیتال در حال حاضر به حساب می‌آید. این نمایشگر‌ها مجهز به آخرین فناوری‌های روز دنیا هستند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. استفاده از این روش برای تبلیغات سازمان، در واقع اهمیت دادن به نیاز مشتری است. سفارشی سازی در این نمایشگر‌ها به سادگی امکان پذیر است. با برنامه ریزی‌های دقیق می‌توان با توجه به مخاطبان و حتی ساعات مختلف شبانه روز محتوای تبلیغات را تغییر داد.

ویدیو وال

تحول دیجیتال، راه میانبر موفقیت برای سازمان‌ها

سازمان‌‌ها برای رسیدن به موفقیت و ادامه حیات در بازار رقابتی شدید، نیاز به عملکرد‌‌های پیشرفته ای دارند. ورود به دنیای تحول دیجیتال‌ می‌تواند نقطه عطفی در حرکت رو به رشد سازمان‌‌ها به شمار بیاید. فناوری و تکنولوژی ابعاد مختلفی را تحت پوشش قرار‌ می‌دهد؛ که یکی از مهم‌ترین آن‌‌ها نحوه تبلیغات است.

با روی کار آمدن نمایشگر‌‌های دیجیتال، تبلیغات و بازاریابی در سازمان‌‌ها دچار تحولی عظیم شد. ویدئو وال امروزه به عنوان پر بازده‌ترین شیوه تبلیغاتی به حساب‌ می‌آید. اگر قصد خرید ویدیو وال و انواع نمایشگر های LED را دارید میتوانید به وبسایت دیاکو www.diacoled.com مراجعه کنید .

Share