همان اتفاقات همیشگی در فوتبال گیلان؛

جدایی احتمالی حمید درخشان از داماش گیلان به دلیل تغییر مالکیت!

حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان از سمت خود کناره گیری کرد. درخشان در گفتگوی تلویزیونی این موضوع را اعلام کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حمید درخشان که چندی پیش هدایت تیم فوتبال دسته اولی داماش گیلان را بر عهده گرفت، پس از گذشت کمتر از ۲ هفته از هدایت این تیم کناره گیری کرد.

درخشان در گفتگوی تلویزیونی این موضوع را اعلام کرده است و گفته که نصیر نعیمی پور درحال واگذاری داماش است.

سرمربی داماش همچنین گفته که ادامه همکاری او منوط به موافقت مالکان جدید است.

درخشان درباره علت استعفای خود از سرمربیگری داماش اظهار کرد: مشکل خاصی نیست. شب گذشته با جلسه‌ای که با مالک باشگاه داماش داشتم اعلام کردم که چون باشگاه را به شخص دیگری واگذار می‌کند با تغییر و تحولات ایجاد شده شاید مدیریت جدید بخواهد با مربی دیگری کار کند. بنابراین با استعفای خود سعی کردم دست مالک جدید را باز بگذارم تا تصمیمات بهتری بگیرند.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر مدیریت جدید قصد همکاری با شما را داشته باشد آیا به عنوان سرمربی داماش ادامه همکاری خواهید داد یا خیر؟ گفت: اگر مدیریت جدید قصد همکاری با من را داشته باشد باید شرایط آن را مجددا مورد ارزیابی قرار دهم در صورت توافق قطعا همکاری خود را با باشگاه ادامه خواهم داد.

درخشان افزود: مدت یک ماه بود که سرمربیگری تیم داماش را بر عهده گرفته بودم و اگر مجددا بخواهم با این باشگاه همکاری کنم باید ببینم باشگاه به چه کسی واگذار می‌شود و ادامه همکاری با این باشگاه به چه شکلی خواهد بود.

او در پایان گفت: خوشبختانه باشگاه تیم خوبی را جمع کرده و بازیکنان خوبی را جذب کرده که می‌تواند به عنوان یکی از تیم‌های مدعی مطرح باشد. به هر صورت ادامه همکاری با این باشگاه بستگی به تصمیمات جدید مالک جدید دارد.

Share