خرید چهار بازیکن توسط داماش گیلان

توضیحات قائم مقام باشگاه داماش در مورد اردوی پیش فصل | آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات داماش

میرزابیگی با اشاره به اینکه تیم داماش گیلان تست ایفمارک را در تهران انجام خواهد داد، عنوان داشت: چند دیدار تدارکاتی برای تیم داماش در اردوی پیش فصل در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی میرزابیگی، قائم مقام باشگاه داماش گیلان در خصوص اردوی پیش فصل تیم داماش در تهران اظهار داشت: از روز یکشنبه اردوی تیم داماش در تهران در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه محل اسکان تیم داماش گیلان در هتل المپیک است، ابراز داشت: تمرینات تیم داماش گیلان در ورزشگاه هما برگزار می‌شود.

میرزابیگی با اشاره به اینکه تیم داماش گیلان تست ایفمارک را در تهران انجام خواهد داد، عنوان داشت: چند دیدار تدارکاتی برای تیم داماش در اردوی پیش فصل در نظر گرفته شده است.

قائم مقام باشگاه داماش گیلان با بیان اینکه هواداران به شایعات در مورد تیم داماش گیلان توجه نکنند، گفت: هواداران اخبار باشگاه را از رسانه رسمی باشگاه پیگیری کنند.

میرزابیگی با اشاره به اینکه نخستین بازی تیم داماش گیلان در مقابل تیم نیروی زمینی در نوزدهم شهریور ماه است، اظهار داشت: از هواداران تیم داماش می‌خواهیم که در فصل پیش رو، همانند گذشته حامی و یاور تیم داماش گیلان باشند.

آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه داماش گیلان

کنعان طاهرنژاد به خانه بازگشت

کنعان طاهرنژاد بعد از مذاکره با نصیر نعیمی‌پور، مالک و حسین خبیری مشاور عالی مالک باشگاه داماش، با عقد قراردادی یکساله به این تیم پیوست.

طاهرنژاد در پست دفاع میانی برای تیم داماش گیلان به میدان خواهد رفت و سابقه عضویت در تیم‌های شمس آذرقروین در سال منتهی به صعود این تیم به لیگ برتر، پارس جنوبی جم، چوکا تالش و داماش را در کارنامه ورزشی خود دارد.

محمد امینی به داماش پیوست

همچنین محمد امینی بعد از مذاکره با نصیر نعیمی‌پور، مالک و حسین خبیری مشاور عالی مالک باشگاه داماش، با عقد قراردادی ۲ساله به این تیم پیوست.

امینی در پست دفاع چپ برای تیم داماش گیلان به میدان خواهد رفت و سابقه عضویت در تیم‌های ذوب آهن، فجرسپاسی، هوادار و شهر راز را در کارنامه ورزشی خود دارد.

امیرحسین حاجی آقا به داماش پیوست

در خریدی دیگر، امیرحسین حاجی آقا بعد از مذاکره با نصیر نعیمی‌پور، مالک و حسین خبیری مشاور عالی مالک باشگاه داماش، با عقد قراردادی ۲ساله به این تیم پیوست.

حاجی آقا در پست دروازه‌بان برای تیم داماش گیلان به میدان خواهد رفت. وی سابقه عضویت در تیم امید و بزرگسالان پرسپولیس را در کارنامه ورزشی خود دارد.

کیخسرو سیاهپور به داماش پیوست

همچنین کیخسرو سیاهپور بعد از مذاکره با نصیر نعیمی‌پور، مالک و حسین خبیری مشاور عالی مالک باشگاه داماش، با عقد قراردادی یکساله به این تیم پیوست.

سیاهپور در پست دفاع راست برای تیم داماش گیلان به میدان خواهد رفت و سابقه عضویت در تیم‌های قشقایی، مس شهربابک، استقلال خوزستان، پارس جنوبی جم و شهر راز شیراز را در کارنامه ورزشی خود دارد.

Share