در دیدار مدیرکل پست گیلان با بازرس کل استان مطرح شد؛

تعیین موقعیت دقیق نشانی‌ها به وسیله جی نف

هوشنگی امکان رصد کالا و جلوگیری از قاچاق و احتکار آن، امکان شناسایی موجودی مسکن کشور، کمک به شناسایی مخاطرات و میزان آسیب‌ها در حوادث طبیعی نظیر سیل، زلزله، آتش‌سوزی و… را برخی از مهم‌ترین کاربردهای پروژه ملی GNAF برشمرد و هم‌افزایی و همکاری سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی را برای تکمیل این پروژه در استان خواستار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدحسین هوشنگی، مدیرکل پست گیلان ضمن حضور در سازمان بازرسی استان با احمد آقایی، بازرس کل استان گیلان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل پست گیلان در این دیدار به تشریح اقدامات پست گیلان در زمینه پیاده‌سازی نظام استاندارد ملی نشانی (جی نف) در استان پرداخت و احیاء کارگروه جی نف، برگزاری جلسات با فرمانداران هر ۱۶ شهرستان استان و تبیین تکالیف قانونی شهرداران و دهیاران برای پیشبرد این پروژه ملی را از اقدامات مهم پست گیلان در دوساله گذشته دانست.

وی اضافه کرد: این پروژه امکان بررسی و صحت‌سنجی یک نشانی فیزیکی به همراه موقعیت و مختصات جغرافیایی آن را در کشور مقدور می‌سازد و به‌واسطه ایجاد و راه‌اندازی پایگاه ملی GNAF امکان تعیین موقعیت دقیق نشانی‌های فیزیکی حاصل خواهد شد.

مدیرکل پست گیلان در ادامه امکان رصد کالا و جلوگیری از قاچاق و احتکار آن، امکان شناسایی موجودی مسکن کشور، کمک به شناسایی مخاطرات و میزان آسیب‌ها در حوادث طبیعی نظیر سیل، زلزله، آتش‌سوزی و… را برخی از مهم‌ترین کاربردهای پروژه ملی GNAF برشمرد و هم‌افزایی و همکاری سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی را برای تکمیل این پروژه در استان خواستار شد.

بازرس کل استان گیلان نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت شفافیت در اطلاعات و هویت مکانی افراد، بر لزوم اجرای تکالیف و قوانین توسط دستگاه‌های ذیربط به منظور پیشبرد این پروژه ملی در استان تاکید کرد.

Share