مدیر نظارت واعتباربخشی دانشگاه خبر داد؛

تعطیلی و پلمب یک مرکز طب سنتی غیر مجاز در رشت

مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تعطیلی و پلمب یک مرکز طب سنتی غیر مجاز و فاقد صلاحیت درمانی در شهر رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، زهره تیموری، مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: بر اساس گزارش های مردمی و بازدید کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه یک مرکز ارائه دهنده خدمات درمانی طب سنتی در شهر رشت که به دلیل مداخله درمانی توسط افراد فاقد مدارک آموزشی معتبر و بدون داشتن مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اقدام به پذیرش و ویزیت بیماران، فیزیوتراپی، تجویز و فروش داروهای غیر مجاز می کرد شناسایی، پلمب و پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد.

مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه اظهار داشت: فعالیت اینگونه افراد متخلف باعث به خطر افتادن سلامت مردم و تهدید علیه سلامت عمومی می‌باشد و دانشگاه اجازه فعالیت بدون مجوز به هیچ یک از مراکز درمانی غیر مجاز را نخواهد داد و با واحدهای بدون مجوز برابر قانون برخورد خواهد کرد.

دکتر تیموری در پایان تأکید کرد: از مردم عزیز استان می‌خواهیم فریب تبلیغات غیرواقعی فضای مجازی را نخورند و برای دریافت خدمات طب سنتی به مراکزی که مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی گیلان هستند، مراجعه نمایند و درصورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی و درمانی مراتب را جهت رسیدگی به سامانه ۱۹۰ گزارش دهند.

Share