رئیس پلیس راه گیلان:

ترافیک محورهای ورودی گیلان به خصوص مسیر قزوین به رشت سنگین و پرحجم است

رئیس پلیس راه گیلان گفت: ترافیک محورهای ورودی استان به خصوص مسیر قزوین به رشت سنگین و پرحجم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه استان گیلان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به ایام پایانی ماه صفر و تعطیلات این ایام تاکنون مسافران زیادی وارد استان شده اند چنانکه طی ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۱۱۸ هزار خودرو وارد گیلان شده است.

وی افزود: همچنان ترافیک در محورهای ورودی استان گیلان سنگین است و محور قزوین به رشت بویژه محدوده رودبار به امامزاده هاشم، ترافیک بسیار سنگین و پرحجم است.

وی عنوان کرد: با توجه به حجم زیاد ورودی خودروها به استان در سایر محورهای ورودی نیز شاهد ترافیک سنگین اما روان هستیم که پیش بینی می شود از عصر امروز بر حجم ترافیک ورودی استان افزوده شود.

رئیس پلیس راه استان گیلان اضافه کرد: از اینرو محدودیتهای ترافیکی برای امروز دوشنبه و همچنین روزهای چهارشنبه ۱۴ و جمعه ۱۶ شهریورماه در ۲ مسیر اصلی شامل؛ جاده قدیم رشت – قزوین و بندر آستارا – اردبیل به صورت رفت و برگشت اعمال می شود.

سرهنگ صفاری اضافه کرد: بر این مبنا تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان سوخت و مواد فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ امروز دوشنبه، چهارشنبه ۱۴ و جمعه ۱۶ شهریور در مسیرهای رفت و برگشت رشت – قزوین و بندر آستارا – اردبیل ممنوع است.

وی بیان کرد: این محدودیت ترافیکی به منظور افزایش ایمنی، آسانی حرکت و تردد وسایل نقلیه در این ۲ مسیر اعمال می‌شود ضمن آن که در صورت عادی بودن وضعیت تردد در این مسیرها با هماهنگی فرماندهی پلیس ضمن اطلاع رسانی نسبت به رفع محدودیت در تاریخ‌های در نظر گرفته اقدام خواهد شد.

رئیس پلیس راه گیلان خاطرنشان کرد: از همه رانندگان انتظار است از سرعت غیرمجاز پرهیز کنند و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفر خوشی را برای خود و سایر مسافران رقم بزنند و به خصوص در مسیرهای پرخطر از سبقت و سرعت زیاد پرهیز کنند و با عجله و شتاب نیز، رانندگی نکنند.

Share