نماینده مردم ایلام در مجلس؛

اهمال‌کنندگان در اجرای قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان به صلابه کشیده شوند

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: ثروت ایران زمین صرفاً معادن و نفت و گاز و پتروشیمی و زعفران و فرش نیست ثروت ایران نخبگان آن هستند و ایلام و نخبگان آن بخشی از این ثروت هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سارا فلاحی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: به خاطر شأن نظارتی مجلس اهمال کنندگان در اجرای قانون را به مجلس فرا بخوانید از جمله کسانی که در اجرای قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان اهمال می‌کنند آنها را به صلابه همان قانون‌هایی که خودمان مصوب می‌کنیم بکشانید.

وی ادامه داد: اگر مجلس ورود بکند قطعاً لرزه بر اندام هلدینگ‌های فاسد مافیاهای خودرو و ارز و مسکن هم خواهد افتاد.

نماینده ایلام گفت: جناب آقای رئیس جمهور، اگر تمام آب‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی که دستتان هست را زمین بگذارید و در راستای رفع موانع اشتغال جوانان ما حرکت بکنید سرمایه‌گذار جذب بکنید به بیراهه نرفته‌اید. پس جوانان ما را دریاب. نقشه راه ترسیم کن. ثروت ایران زمین صرفاً معادن و نفت و گاز و پتروشیمی و زعفران و فرش نیست ثروت ایران نخبگان آن هستند و ایلام و نخبگان آن بخشی از این ثروت هستند.

حمیدرضا حاجی بابایی در پاسخ به تذکر فلاحی گفت: تا پایان اردیبهشت ماه طبیعی بود که یکسان سازی حقوق بازنشستگان اجرا نشود، چون قانون بودجه هنوز ابلاغ نشده بود اما امروز ما نمی‌دانیم به چه دلیل قانون مجلس اجرا نمی‌شود. مجلس شورای اسلامی قانون متناسب‌سازی را مصوب کرده است و ۵۰ هزار میلیارد تومان برایش پول گذاشته است. ما از دولت مردان عزیز، سازمان برنامه و عزیزانمان استدعا داریم این تذکر مجلس را دریافت کنند و با سرعت و دقت لازم بر اساس قوانین موجود متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کنند.

Share