بخشی از اقدامات شهرداری لنگرود در مردادماه ۱۴۰۳

از عملیات آسفالت معابر سطح شهر تا رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرها برای ایمنی در تردد

عملیات رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرهای سطح شهر به منظور ایمنی در تردد خودروها و عملیات آسفالت معابر سطح شهر خیابان پیراسته، کوچه شریفی و شهید پیراسته یازدهم از اقدامات شهرداری لنگرود در مردادماه سال جاری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهرداری‌ها به دلیل تنوع درخواست‌های شهروندان طبق قانون و در هر روز اقدامات متنوعی را انجام می‌دهند، شهرداری لنگرود نیز در مردادماه اقداماتی را در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی و غیره انجام داده که برخی از آنان در زیر آمده است:

عملیات رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرهای سطح شهر به منظور ایمنی در تردد خودروها

عملیات شبیه‌سازی بین‌الحرمین کربلایی معلی در بلوار شهید بهشتی حد فاصل میدان نماز تا خیابان هفده شهریور اجرا شد

مناقصه برای انجام امور شامل نگه داری معابر و فضای سبز، خدمات عمرانی و غیره

مناقصه خدمات نظافت عمومی و جمع آوری و حمل و نقل پسماند شهر لنگرود

نصب ایستگاه تاکسی در خیابان مدرس جنب پارک آزادی توسط سازمان حمل و نقل شهرداری لنگرود در راستای رفاه حال شهروندان که به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود به منظور تامین رفاه حال شهروندان، برای جلوگیری از تابش نور خورشید و در امان ماندن هنگام بارش‌ها هم چنین زیباسازی مبلمان شهری، نصب گردیده است.

عملیات آسفالت معابر سطح شهر خیابان پیراسته، کوچه شریفی و شهید پیراسته یازدهم

تداوم فرهنگ‌سازی شهرداری لنگرود در امر جمع‌آوری کاغذهای باطله و زباله‌های خشک از ادارات شهر

هشتاد و سومین جلسه ملاقات مردمی شهردار لنگرود با شهروندان برگزار شد و وی ضمن آگاهی از مشکلات و معضلات شهروندان در زمینه مسائل مرتبط به حوزه کاری شهرداری، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به دغدغه‌های شهروندان در کوتاه‌ترین زمان و در چارچوب قوانین شهرداری صادر کردند.

نشست صمیمی صادق‌پور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لنگرود با نمایندگان هیئت امناء مساجد شهر به مناسبت روز جهانی مساجد در سالن جلسات شهرداری برگزار گردید.

Share