آگهی مزایده عمومی اموال تملیکی غیر منقول

مزایده دوم سال ۱۴۰۳

( شماره مزایده مرجع: ۲/۱۴۰۳)

 

 

مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان گیلان در نظر دارد تعدادی از اموال و املاک تملیکی و مازاد خود را از طریق مزایده عمومی به شرح مذکور و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده و با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (setadiran.ir) با شماره مزایده ۲/۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی به فروش برساند.

·                  زمان انتشار در سامانه: ساعت ۹ صبح روز شنبه مورخ ۲۴/۰۶/۱۴۰۳

·                  تاریخ بازدید: از زمان انتشارآگهی در سامانه تا ساعت  ۱۰ صبح  روز شنبه مورخ ۱۴/۰۷/۱۴۰۳

 

 

·                  آخرین مهلت درج پیشنهاد قیمت در سامانه: ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ  ۲۱/۰۷/۱۴۰۳
  • متقاضیان می توانند از زمان انتشارآگهی در سامانه تا ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۰۴/۰۷/۱۴۰۳ جهت دریافت اسناد مزایده از طریق سامانۀ ستاد ایران اقدام نمایند.
  • محل و زمان بازگشایی پیشنهادات: مدیریت شعب استان گیلان در ساعت ۱۰:۳۰ روز شنبه مورخ ۲۱/۰۷/۱۴۰۳ می باشد.
  • زمان اعلام به برنده: ساعت ۱۰  روز پنج شنبه مورخ ۰۳/۰۸/۱۴۰۳ و بعد از اخذ مجوز کمیسیون معاملات عمده بانک می باشد.
  • انعقاد قرارداد با برنده مزایده پس از اخذ تاییدیه کمیسیون معاملات، صورت می پذیرد.
  • قبل انعقاد قرارداد واگذاری برنده مزایده می بایست فرمهای شرایط شرکت در مزایده را بر اساس قیمتهای درج شده در سامانه، تکمیل و تحویل دایره  پشتیبانی بانک دهد.

 ضمناً رعایت موارد ذیل الزامی می باشد :

  • هزینه مزایده شامل آگهی روزنامه و هزینه کارشناسی و هزینه های قانونی بر عهده برنده مزایده می باشد.
  • تضمین شرکت در مزایده معادل ۵% قیمت پایه به صورت واریز نقدی به حساب شمارۀ ۲/۱۰۰۰۰/۱۱۱/۳۲۰۰ ( شماره شبا IR480220320001110010000002 (به نام واحد مالی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان گیلان می باشد.
  • بانک در همه حال در رد یا قبول کلیه پیشنهادات خرید مختار است.
  • تخلیه املاک دارای متصرف بر عهده خریدار می باشد و بازدید از املاک الزامی و ملک با وضعیت موجود واگذار می گردد.
  • متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی جهت بازدید در ساعات اداری به مدیریت شعب استان به آدرس رشت خیابان گلسار، بلوار سمیه، بعد از بیمارستان گلسار ساختمان مدیریت شعب بانک توسعه تعاون مراجعه یا با شماره : ۰۱۳۳۲۱۱۲۶۴۳ تماس حاصل نمایند.
  • برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده از سامانه (در صورت  وجود هزینه مربوطه)، پرداخت تضمین شرکت در مزایده، بازگشایی پیشنهاد قیمت، اعلام به برنده، واریز وجه مزایده در بستر سامانه، از این طریق امکان پذیر می باشد.
  • کلیه اطلاعات املاک و مستغلات شامل مشخصات، شرایط و نحوه فروش در برد اعلان عمومی سامانه مزایده، قابل مشاهده، بررسی و انتخاب می‌باشد.
  • علاقمندان به شرکت در مزایده می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی الکترونیکی (توکن) با شماره ذیل تماس حاصل نمایند:
·        مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه: ۱۴۵۶-۰۲۱

اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام ، در سایت سامانه (www.setadiran.ir) بخش “ثبت نام / پروفایل مزایده‌گر” موجود است.

  • هزینه نقل و انتقال و سایر هزینه های مربوط به مال موضوع مزایده بر عهده برنده مزایده می باشد.

شرح مختصری از املاک و مستغلات

Share