تمامی خدمات بیمه دی به بیمهشدگان بهطور الکترونیکی ارائه میشود
فاطمه عباسیان اظهار کرد: هماکنون تمامی خدمات بیمه دی به بیمهشدگان در سطح ملی و استانی بهطور الکترونیکی ارائه میشود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فاطمه عباسیان مدیر بیمه دی گیلان صبح روز سهشنبه بهمناسبت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران نقش مهم و تأثیرگذاری در آگاهیبخشی به مردم و گروههای مختلف جامعه در راستای آگاهی بخشی نسبت به مزیتهای بیمه ایفا میکنند.
وی با تاکید بر اینکه هماکنون تمامی خدمات بیمه دی به بیمهشدگان در سطح ملی و استانی بهطور الکترونیکی ارائه میشود، افزود: شرکت بیمه دی با ۲ دهه سابقه فعالیت در صنعت بیمه کشور از طریق جذب نیروهای متخصص و اتخاذ راهبردی مدرن و برنامه ریزی دقیق در حال ارائه خدمات بیمه ای متنوع به اقشار مختلف جامعه است.
عباسی با اشاره به اینکه آگاهی اجتماعی از مهمترین ویژگیهای زمان معاصر ما به شمار میرود، یادآور شد: جهت اجرایی کردن برنامههای راهبردی بیمه دی که در سال ۱۴۰۳ تدوین شده است نیاز به آگاهی رساندن شما خبرنگاران و همیاری مردم را داریم.
مدیر بیمه دی استان گیلان گفت: همکاری متقابل روابط عمومی های صنعت بیمه و رسانه ها برای معرفی کارکردهای بیمه کار ساز و تعیین کننده است و به توسعه فرهنگ بیمه کمک می کند.
وی خاطر نشان کرد: در جامعه امروز رسانه در توسعه صنعت بیمه نقش مهمی را ایفا می نماید؛ به طوری که می تواند بهترین و مطمئن ترین اطلاعات و مفاهیم بیمه ای را به صورت قابل فهم و ملموس در زندگی اجتماعی ما نمایان نماید؛ این امر در حوادث و اتفاقاتی مانند انعکاس خبری حادثه پلاسکو و بیمه آتش سوزی واحدهای تجاری و یا وقوع زلزله کرمانشاه و خسارت جمعی ساختمان ها واموال هموطنان در غرب کشور حکایت از نقش رسانه ها در توسعه صنعت بیمه دارد.
عباسیان عنوان داشت: نقش روابط عمومی در توسعه صنعت بیمه بایستی با ترجمه مباحث تخصصی بیمه ای به زبان عام و قابل فهم برای اقشار مختلف مردم در سطح متفاوت و ارائه آن از طریق رسانه ها به یک نوع تعامل دو طرفه با جامعه هدف خود برسد و در کنار مباحث بیمه ای با ذکر آمار و اطلاعات قابل لمس از وقایع و حوادث ناگوار در سطح کشور اذهان عمومی را با واقعیات خطر و ریسک در جامعه آشنا کند.
گفتنی است، هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی بهعنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.
دیدگاه