مدیرعامل باشگاه داماش گیلان:

تماشاگران پرشور و متعصب داماش دلیل و انگیزه همکاری من با این تیم هستند

حسین خبیری، مدیرعامل باشگاه داماش گیلان اظهار داشت: اصلی‌ترین دلیل حضور من برای خدمت به تیم داماش تماشاگران پرشور این تیم هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با اشاره به اینکه تیم داماش یکی از تیم‌های با اصالت و ریشه دار کشورمان است عنوان داشت: قدمت این تیم بیش از ۶۰ سال در عرصه فوتبال ایران است.

حسین خبیری با بیان اینکه حمایت پرشور و پر انرژی هواداران داماش بسیار تاثیرگذار است گفت: آخرین بار به همراه تیم خیبر به شهر رشت آمدم و با اینکه تیم داماش جایگاه مناسبی در جدول نداشت اما هواداران این تیم با اشتیاق تیم محبوبشان را تشویق کردند.

مدیرعامل داماش با اشاره به اینکه مهمترین فاکتور برای حضور من در تیم داماش وجود هواداران این تیم است اظهار داشت: امیدوارم در سال جاری با کمک هواداران، داماش را به جایگاه اصلی برگردانیم.

خبیری با بیان اینکه جایگاه اصلی تیم داماش حضور در لیگ برتر است افزود: من بدون هیچ چشم داشتی در حال خدمت به تیم با اصالت داماش هستم.

مدیرعامل تیم داماش با اشاره به اینکه امیدوارم به لطف خدا و در کنار آقای نعیمی‌پور مالک دلسوز باشگاه با کمک مسئولین استان گیلان، شهر رشت و هواداران عزیزمان بتوانیم اتفاقات خوبی را در تیم داماش رقم بزنیم عنوان داشت: از تمامی پیشکسوتان پرافتخار و مدیران فوتبال گیلان برای حضور و خدمت در باشگاه داماش رخصت می‌طلبم.

وی افزود: مشکلات زیادی در تیم داماش وجود دارد اما امیدوارم که با کمک دوستان خوب و دلسوزم آقایان ناظمی، ریواز، دهنادی و قربانی در هیئت مدیره و اعضای پرتلاش باشگاه بتوانیم مشکلات را با استفاده از تمامی پتانسیل‌ها مرتفع کنیم.

مدیر عامل داماش با بیان اینکه من آدم مبارزه و تلاش تا آخرین لحظه هستم، اظهار داشت: با وجود مشکلات و موانع زیاد برای رسیدن داماش به جایگاه اصلی و درخور شأن خود با همه وجود تلاش می‌کنیم و دراین راه از تمامی پتانسیل‌های موجود استفاده میکنم.

خبیری با اشاره به اینکه هر باشگاهی آرزوی داشتن هواداران تیم داماش را دارد بیان داشت: تبحر و تخصص تماشاگران داماش در حمایت و تشویق تیم خود بین هواداران فوتبال مثال زدنی است.

مدیرعامل داماش با بیان اینکه با اعتماد هواداران داماش به کادرفنی و مدیریتی میتوانیم آینده خوبی را برای این تیم رقم بزنیم اظهار داشت: با اعتماد هواداران می‌توانیم تیمی درخورشان شهر رشت روانه مسابقات کنیم.

خبیری با اشاره به اینکه جایگاه و شأن تیم ریشه داری مانند داماش جنگیدن برای بقا در لیگ یک نیست عنوان داشت: می‌توانیم با توانایی که در مجموعه شهر رشت و باشگاه داماش وجود دارد این تیم را درآینده نزدیک به لیگ برتر برسانیم و در این راه دشوار و برای کسب موفقیت دست تمامی مسئولان و دلسوزان شهر را می‌فشاریم.

وی افزود: از حمایت استاندار محترم جناب دکتر عباسی و همینطور شهردار خوب و جوان شهر رشت جناب مهندس شوقی که در ابتدای شروع کار دلگرممان کردند و همچنین مهندس آرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان و حاج قربانعلی الماسخاله که از روز اول با جلسات فشرده حمایت خود را ابراز داشتند کمال تشکر را دارم و امیدوارم این همدلی و حمایت‌ها در کنار تلاش مجموعه تیم در نهایت باعث موفقیت و خوشحالی فوتبالدوستان عزیز گیلان و شهر رشت باشد.

Share