روایت مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های گیلان از دستور استاندار؛

برگزاری نشست‌های خبری و جلسات تقدیر از خبرنگاران گیلان با همکاری خانه مطبوعات و شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های گیلان از دستور استاندار برای برگزاری نشست‌های خبری و جلسات تقدیر از خبرنگاران گیلان با همکاری خانه مطبوعات و شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، میلاد ابراهیمی مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گیلان در گفت و گو با خبرنگاران با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه اظهار کرد: ۱۷ مرداد به یاد شهید خبرنگار صارمی به عنوان روز خبرنگار نامیده شده و یک روز در تقویم به این عنوان نامگذاری و مراسم‌های تقدیر از اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به توجه ویژه و همکاری استاندار گیلان طی سه سال گذشته با خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گیلان و اصحاب رسانه گفت: در این سال ها، استاندار درخصوص توجه ویژه به رسانه‌ها تاکید داشت و در راستای حل مشکلات اصحاب رسانه و پرداخت حق بیمه تکمیلی و غیره دستوراتی را صادر کردند که جای تقدیر دارد.
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان با بیان اینکه امسال نیز در روز خبرنگار مراسمی با حضور اصحاب رسانه در استان برگزار می‌شود، افزود: پیرو درخواست خانه مطبوعات گیلان، استاندار درخصوص پرداخت هدیه روز خبرنگار نیز دستوراتی را صادر کردند که اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات پیگیر آن هستند.
ابراهیمی با اشاره به تاکید استاندار مبنی بر گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه بیان کرد: سید هاشم حسینی مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی نیز طی نامه‌ای رسمی به مدیران کل، فرمانداران، شهرداران و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی تاکید کردند که مراسم‌های تجلیل اصحاب رسانه برگزار و از تلاش خبرنگاران در راستای اطلاع‌رسانی از عملکرد دولت قدردانی شود.
به گفته وی، مقرر شد تا نشست‌های خبری و جلسات تقدیر از اصحاب رسانه استان گیلان، با همکاری خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان و شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان برگزار و گزارش آن نیز به استانداری گیلان ارسال شود.
ابراهیمی در پایان با قدردانی از مدیرکل حوزه استاندار گیلان گفت: این دستور استاندار گیلان طی نامه ای رسمی به فرمانداران سراسر استان، مدیرکل دستگاه های اجرایی، شهرداران سراسر استان و شورای هماهنگی بانکها ابلاغ شده است.

Share