فرمانده انتظامی بندرانزلی خبر داد:

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره و خالی از سکنه

سرهنگ امیر وهاب‌زاده، فرمانده انتظامی بندرانزلی از انهدام باند ۱۰ نفره سارقان اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره و خالی از سکنه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی بندرانزلی از انهدام باند ۱۰ نفره سارقان اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره و خالی از سکنه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امیر وهاب‌زاده با تاکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: با برنامه ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

وی در ادامه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره و خالی از سکنه طی ماه‌های گذشته در نقاط مختلف شهرستان بندرانزلی، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه ماموران انتظامی در قالب چند تیم عملیاتی و با اشرافیت اطلاعاتی و بررسی شیوه وقوع سرقت‌ها، اعضای باند ۱۰ نفره سارقان این پرونده‌ها را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند، افزود: سارقان در تحقیقات پلیس به ۲۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره و خالی از سکنه اعتراف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

سرهنگ وهاب‌زاده در پایان‌ عدم توجه به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری اموال را از عوامل زمینه ساز وقوع سرقت عنوان کرد و از مردم خواست برای پیشگیری از سرقت به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

Share