هخمه مسئولان در کنار ما و همراه ما بودند

اطلاعیه هیئت مدیره بیمارستان قائم رشت درباره شروع مجدد فعالیت بیمارستان

بیمارستان قائم (عج) از امروز اول مرداد ماه پذیرش بیماران را پس از سپری کردن یک دوره یک ماه سخت و دوری از خدمت به هموطنان آغاز خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دستور شروع فعالیت بیمارستان قائم (عج) توسط استاندار گیلان که مسوولیت قرار گاه سلامت استان را عهده دار است داده است؛ چنین دستوری پس از بررسی‌های ایمنی و الزمات فنی و تخصصی و نظارت‌های متولی بخش درمان داده می‌شود. در جریان آماده‌سازی بیمارستان اکثریت مقامات استان از روند فعالیت‌های بیمارستان قائم نظارت داشته و در جریان این نظارت‌ها آیت اله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان هم با بازدید از همه بخش‌ها با نگاه مثبت و اعتماد به بخش خصوصی، توصیه لازم برای از سرگیری فعالیت بیارستان را از همان مقطع بازدید داشته است.

همزمان با آغاز فعالیت بیمارستان قائم (عج) از امروز دوشنبه اول مرداد ماه پیامی از سوی اعضای هیئت مدیره به مردم و مسسولان استان داده شده است، متن این پیام در ذیل می‌آید.

هموطنان و همشهریان و مددجویان محترم

با عرض سلام و ادب و احترام به شما سروران گرامی، پزشکان و پرسنل زحمتکش و توانمند بیمارستان قائم به استحضار شما بزرگواران می‌رساند هم اکنون از وقوع حادثه تلخ و ناگوار واحد ups بیمارستان که منجر به آتش سوزی گردید، یک ماه می‌گذرد.
هیئت مدیره، مدیران اجرایی و پرسنل زحمتکش بیمارستان طی یک ماه اخیر با تلاش و پشتکار بی‌نظیر و کار مستمر شبانه روزی توانستند شرایط بیمارستان را به اعتراف صاحبنظران و کارشناسان محترم به مراتب به وضعیت بهتر و مطلوب‌تر و ایمن‌تر از قبل برگردانند.
هم اکنون این بیمارستان با تمام تجهیزات مدرن پیشرفته و ایمن، پذیرای مددجویان و شهروندان عزیز می‌باشد از اینکه طی این یک ماه اخیر به دلیل کمبود تخت‌های بستری و تخت مراقبت ویژه شدیداً اذیت شدید پوزش و عذرخواهی می‌کنیم، امیدواریم از اول مرداد ماه با ارائه بهترین و ایمن‌ترین خدمات به کلیه شهروندان تحت پوشش بیمه‌ای پایه و تکمیلی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و بازنشستگان محترم بتوانیم از آلام و دردهای آن‌ها بکاهیم.
جا دارد از کلیه کسانی که در مدت یک ماه گذشته شبانه روز و طاقت فرسا در کنار ما و همراه ما بودند و در جهت تسریع بازگشایی بیمارستان قائم کمک‌های شایان توجهی داشته‌اند از جمله امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در استان و استاندار محترم، معاونت عمرانی استانداری، دفتر فنی استانداری، ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی، معاونت محترم درمان و توسعه دانشگاه، همچنین از کلیه نیروهای امدادگر مخصوصا نیروهای فهیم آتش نشانی و اورژانس و هلال احمر، نظام مهندسی، مسکن و شهرسازی، مشاورین آباد، پرسنل، پزشکان و مدیران تقدیر و تشکر نماییم.
منتظر قدوم مبارک شما مددجویان و شهروندان عزیز می‌باشیم تا بتوانیم در جهت درمان آلام شما مفید و موثر باشیم انشاالله
هیئت مدیره و مدیریت اجرایی بیمارستان قائم (عج)

Share