همراه با حضور در گلزار شهدای رودسر

یادواره شهیدان انصاری و نورانی در شهرستان رودسر با حضور استاندار گیلان

نماینده عالی دولت در گیلان با حضور در گلزار شهدای رودسر به مقام والای شهید مهندس علی اخوین انصاری اولین استاندار شهید کشور ادای احترام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان به همراه جمعی از مسئولان و خانواده محترم شهیدان انصاری و نورانی؛ عصر امروز (پنجشنبه) با حضور در گلزار شهدای رودسر به مقام والای شهید مهندس علی اخوین انصاری اولین استاندار شهید کشور با ادای گل و قرائت فاتحه ادای احترام کرد.
استاندار گیلان امروز در مراسم این شهدای بزرگوار در رشت با بیان اینکه شهیدان انصاری و نورانی نماد بارز مدیران در تراز انقلاب اسلامی هستند، گفت: شهادت شهیدان انصاری، نورانی و شهیدان عزیز خدمت همچون رجایی و باهنر، سند جنایت استکبار است که با پرورش گروهک‌های تروریستی این افراد را شهید کردند.
عباسی در یادواره شهیدان انصاری و نورانی و ۲۵۷ شهید کارمند استان گیلان افزود: البته نام و یاد این شهدا جاودانه شد و شاهدیم که سرانجام گروه‌های تروریستی که هزاران نفر از مردم را به شهادت رساندند به کجا کشیده شده و همه آنها در حال زوال و نابودی هستند.
شهید علی اخوین انصاری استاندار اسبق گیلان و شهید علیرضا نورانی معاون عمرانی وی، سحرگاه پانزدهم تیرماه سال ۱۳۶۰ در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان، یک هفته پس از انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، در مسیر عزیمت به استانداری به دست منافقان کوردل در خیابان لاکانی رشت به شهادت رسیدند.

عکس: ابوالفضل شکری

Share