قاضی‌زاده هاشمی تشریح کرد؛

کارت اعتباری ۹۰ میلیون تومانی انرژی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نحوه اعطای کارت اعتباری انرژی را تشریح کرد و گفت: در این بسته فرض را بر داشتن ۲ خودرو در هر خانوار گذاشته‌ایم و بر این اساس از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح نحوه اعطای کارت اعتباری انرژی، گفت: یکی از برنامه‌های دولت خانواده و دولت مردم، اعطای کارت اعتباری انرژی به تمامی خانواده‌های ایرانی است.

وی با بیان این‌که این کارت اعتباری جدا از برنامه یارانه تدوین شده است، ادامه داد: این کارت اعتباری انرژی در سال اول ۴۰ میلیون تومان، در سال دوم ۶۰ میلیون تومان و در سال سوم ۹۰ میلیون تومان خواهد بود.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: ما با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، از بسته هزینه انرژی خانوار حمایت می‌کنیم.

وی با بیان این‌که این حمایت در ۳ مقوله‌ی بنزین، برق و گاز صورت می‌گیرد، گفت: در این بسته فرض را بر داشتن ۲ خودرو در هر خانوار گذاشته‌ایم و بر این اساس از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: این حمایت منوط به داشتن خودرو نیست و خانوارهایی که فاقد خودرو هستند نیز، تحت حمایت قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به رایگان شدن انرژی برای خانوارهایی که الگوی مصرف را رعایت می‌کنند، یادآور شد: در مصرف گاز و برق این موضوع بهتر نمود پیدا می‌کند. این موضوع به صرفه‌جویی انرژی در کشور و امکان سرمایه‌گذاری در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کمک می‌کند.

Share