در پی بارش سیل آسای باران؛

وصل شدن تدریجی برق مناطق مختلف لاهیجان، انزلی و آستارا تا ساعتی دیگر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان خبر داد: برق برخی مناطق شهرستان‌های انزلی، لاهیجان و آستارا که در اثر بارش باران قطع شده بود تا ساعات آینده وصل می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا حق بین، مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان به خبرنگار صدا و سیما گفت: در پی بارش باران رگباری در گیلان از شب گذشته ، ۱۰۰ فیدر معادل یک چهارم فیدر‌های برق فشار متوسط در مناطق شهری و روستایی ۱۷ شهرستان قطع شده بود که با تلاش گروه‌های امدادی، مدیریت بحران و متخصصان شرکت توزیع برق گیلان به تدریج وصل شد و هم اکنون فقط ۱۰ فیدر در شهرستان‌های انزلی، لاهیجان و آستانه اشرفیه دچار قطعی است که با تلاش گروه‌های امدادی تا ساعات آینده وصل خواهد شد.

وی همچنین از بازبودن همه راه‌های مناطق شهری و روستایی در شهرستان‌های گیلان خبر داد و افزود: چند مورد سقوط درخت و داربست در جاده‌های شهرستان‌های رشت و انزلی گزارش شد که با تلاش نیرو‌های امدادی از سر راه برداشته شده و مسدودی مسیر برطرف شد.

محمدرضا حق بین گفت: در حال حاضر بقیه تاسیسات زیربنایی استان برقرار است و مشکلات نقطه‌ای هم با توجه مسئولان محلی به سرعت برطرف می‌شود.

Share