با حضور مسئولین صورت گرفت؛

ورود اولین دستگاه سی‌تی‌اسکن به شهرستان فومن؛ افتتاح در هفته دولت

همزمان با ورود اولین دستگاه سی‌تی‌اسکن به شهرستان فومن، نماینده مردم شهرستان‌های شفت و فومن و رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مراکز درمانی و بهداشتی این شهرستان بازدید بعمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید کریم معصومی، نماینده مردم شهرستان‌های شفت و فومن و فرامرز مرجانی، فرماندار شهرستان فومن به همراه محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همزمان با ورود اولین دستگاه سی‌تی‌اسکن به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) از این مرکز درمانی بازدید بعمل آوردند.

آشوبی، معصومی و مرجانی ضمن بازدید از بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) از مکان اختصاص یافته برای نصب دستگاه سی‌تی‌اسکن این مرکز درمانی بازدید کردند و در جریان روند آماده‌سازی و راه‌اندازی دستگاه قرار گرفتند.

آشوبی در ادامه بازدید، از بخش‌های مختلف بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بازدید کرد و در جریان روند ارائه خدمات درمانی به بیماران و مراجعان قرار گرفت و با کارکنان این مرکز درمانی به گفتگو پرداخت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حاشیه این بازدید از شبکه بهداشت و درمان و درمانگاه سپاه شهرستان فومن که سرهنگ پاسدار محسن جعفری، فرمانده سپاه ناحیه فومن نیز حضور داشت، دیدن کرد و روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در دو مرکز یاد شده را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

گفتنی است؛ باتوجه به جانمایی و آماده‌سازی فضای نصب دستگاه سی‌تی‌اسکن انتظار می‌رود بخش سی‌تی اسکن بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) در هفته دولت افتتاح شود.

Share