سلام ملوان

واکنش جالب دقیقی پس از پیوستن به ملوان؛ من به شهر شما آمده ام

من به شهر شما آمده ام….به حکم فوتبال و به توصیه یک علاقه دیرینه قلبی. با رخصت از همه ی بزرگان و برای تبدیل سن سیروس به یک دیگ جوشان ….با ارائه یک فوتبال تهاجمی و پُر هیجان …به پشتوانه ی حمایت شما تماشاگران و به عشق ملوان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سعید دقیقی با عقد قرارداد ۲ ساله به عنوان سرمربی ملوان انتخاب شد.

او پس از امضای قراداد در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

‌‎من به عنوان فرزند قزوین به نقطه ای دیگری از جغرافیای فوتبال در این سرزمین پای می گذارم که هموطنانی سرشار از شور و عشق به فوتبال در آنجا آشنایان من هستند. آشنایانی که من به پشتوانه علاقه ی قلبی ام به آنها و نگاه مشترکی که به شور و هیجان فوتبال داریم، تصمیم به حضور در کنارشان گرفتم تا قوی سپید خزر را که مِهرش در قلب یک شهر، ریشه دوانده به پروازی چشم نواز واداریم که باعث افتخار انزلی و همه ی انزلی چی ها باشد.

‌‎من به شهر انزلی آمده ام…. به شهرِ ملوان… به شهر سیروس قایقران که بخش مهمی از کودکانه های فوتبالی من با نامش گره خورده است.
‌‎به شهر اساتیدم صالح نیا، ایراندوست، غفور جهانی، محمد احمد زاده، عزت الهی و …که بزرگان این فوتبال هستند…. به شهردوستانم مازیار زارع و پژمان نوری و …که نماد وفاداری و جانبخشی دوباره ملوان هستند.

‌‎من به شهر شما آمده ام….به حکم فوتبال و به توصیه یک علاقه دیرینه قلبی.
‌‎ با رخصت از همه ی بزرگان و برای تبدیل سن سیروس به یک دیگ جوشان ….با ارائه یک فوتبال تهاجمی و پُر هیجان …به پشتوانه ی حمایت شما تماشاگران و به عشق ملوان

‌‎«سلام ملوان»
تقدیر و تشکر از برادر عزیزم دکتر دنیامالی بزرگوار و دغدغه مند …
یک درخواست: ملوان، مسئولین و مردم در کنارهم متعهد، منضبط ومتعصب برای فصلی بی نظیر
من و شما یک #ملوانی
یک#انزلیچی

Share