جنایتی باورنکردنی و وحشتناک؛

مرد روانی همسرش را کشت و با سنگ فرز تکه‌تکه کرد!

مردی که همسرش را کشته و با سنگ فرز مثله کرده بود، از سوی کارشناسان پزشکی قانونی مجنون تشخیص داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از اعتمادآنلاین، متهمی که با شکایت فرزندش بازداشت شده بود در تحقیقات به قتل همسرش به نام نیلوفر اعتراف کرد و دلیل آن را اختلافاتی که با همسرش داشت، عنوان کرد.

فردی یک سال قبل به ماموران مراجعه کرد و گفت مادرش گم شده است. او گفت: مادرم در خانه نیست. وقتی از پدرم سراغ او را گرفتم، گفت برای خرید بیرون رفته و دیگر برنگشته است اما من به همه چیز مشکوکم چون فرش‌های خانه شسته شده و روی دیوارها هم لکه‌های خون هست. پدر و مادرم با هم اختلاف داشتند و فکر می‌کنم این اختلاف باعث اتفاقی هولناک شده است.

وقتی بهنام، شوهر نیلوفر، مورد پرسش قرار گرفت، مرد میانسال گفت: همسرم برای خرید بیرون رفته و دیگر برنگشته است.

وقتی بهنام  با مدارک جمع‌آوری شده از سوی ماموران روبه‌رو شد، اتهام را قبول کرد کرد و گفت: من و همسرم با هم اختلاف داشتیم. به تازگی پدر من فوت کرده بود و همسرم می‌خواست ارثیه پدرم را بگیرم اما من مخالف بودم تا اینکه همسرم من را دیوانه جلوه داد. او با کمک دو مرد مرا به بیمارستان روانی برد و آنجا بستری کرد. پس از ترخیص از بیمارستان به خانه بازگشتم ولی بار دیگر غرغرهای همسرم شروع شد. آخرین بار در غیاب دختر و پسرم با او درگیر شدم. همسرم تهدیدم کرد قصد دارد بار دیگر مرا در بیمارستان روانی بستری کند. به همین خاطر از کوره در رفتم و با دستانم او را خفه کردم.

متهم ادامه داد: پس از قتل پشیمان شدم. نمی‌دانستم با جسد چه کار کنم. به همین خاطر آن را به داخل حمام کشاندم و قبل از اینکه دختر و پسرم سر برسند با چاقو و دستگاه فرز آن را به ۴۰ تکه تقسیم کردم. تکه‌ها را در کیسه‌های نایلونی بسته‌بندی کردم و با ماشین به جاده لواسان بردم و در حوالی گردنه قوچک رها کردم و به خانه بازگشتم.

متهم گفت: بعد از این حادثه وقتی دخترم به خانه آمد و سراغ مادرش را گرفت، من که همه جا را تمیز کرده بودم با خودم گفتم اگر بگویم مادرش خودش خانه را ترک کرده و برای خرید رفته باور می‌کند اما او باور نکرد.

پلیس بعد از اعترافات این مرد به محلی که وی گفته بود رفت و باقی مانده اجساد نیلوفر را پیدا کرد.

در حالیکه دختر و پسر نیلوفر برای پدرشان درخواست اشد مجازات کرده‌اند شعبه ۲ دادگاه کیفری استان تهران درخواست کرد تا سلامت روانی متهم مورد بررسی قرار گیرد. متخصصان با بررسی وضعیت سلامت بهنام و همچنین سابقه روانی او در بیمارستان اعلام کردند این مرد مجنون است و اختیار اعمال خودش را ندارد.

به این ترتیب پرونده در نوبت رسیدگی قرار گرفت.

Share